MacRazy Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Tjena tjena.. Har fortfarande inte riktigt fått Boot Camp att fungera, nu när jag försöker partitionera HD'n i Boot Camp assistenten så får jag upp ett felmeddelande som påstår att en del filer inte kan flyttas (eller likn.) och jag rekommenderas formatera om HD'n. Om jag formaterar (Raderar?) HD'n i Skivverktyg, måste jag då installera om OS X? Har andvänt Time Machine för att göra Back-Up på allt, och jag antar att det är lätt att återskapa allt, eller? Så frågan är, finns det något annat sätt att råda bot på mitt problem, eller ska jag tuta o köra och hoppas på det bästa? Snabba svar uppskattas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Du måste installera om OS X om du formaterar hårddisken, ja. Dock tror jag det finns något annat sätt att lösa detta problem, vet att det varit uppe förut. Sökt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.