magsta Postad 9 september, 2008 Share Postad 9 september, 2008 ja har skaffat gmail nu på min iphone som fungerar helt perfekt. jag har även gjort så att min telia.com adress kommer till gmail. men när jag får ett mail till min telia adress och jag svarar på den så blir ju svaret från min gmail och inte från min telia. går detta att fixa? för om jag är ute på webbmailen och svarar då blir det ju rätt. men inte från iphonen. tacksam om någon vet hur man ska göra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Northwiz Postad 9 september, 2008 Share Postad 9 september, 2008 ja har skaffat gmail nu på min iphone som fungerar helt perfekt.jag har även gjort så att min telia.com adress kommer till gmail. men när jag får ett mail till min telia adress och jag svarar på den så blir ju svaret från min gmail och inte från min telia. går detta att fixa? för om jag är ute på webbmailen och svarar då blir det ju rätt. men inte från iphonen. tacksam om någon vet hur man ska göra Du har valt vilket konto som ska vara standard och som ska användas i telefonen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magsta Postad 9 september, 2008 Författare Share Postad 9 september, 2008 ja. men måste man ändra det hela tiden då? om man ibland vill skicka med gmail och ibland med telia.? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sawert Postad 9 september, 2008 Share Postad 9 september, 2008 I en vanlig webbläsare kan du ställa in för dina Gmailinställningar att alltid svara som user@telia.se. Vad det beträffar iPhonen så finns inte denna möjligheten. Har en mailadress till mitt eget domän som jag använder via Gmail vilket är hur bra som helst, men när jag svarar på mail från min iPhone så sänds dem från min Gmailadress. Enda lösningen är att även lägga till mitt konto som jag kopplat vidare, och sedan svara via det kontot. Detta resulterar däremot att jag får mail 24/7 då en av de största anledningarna till att jag använder Gmail är dess utomordentligt duktiga spamfilter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zappe Postad 9 september, 2008 Share Postad 9 september, 2008 ja har skaffat gmail nu på min iphone som fungerar helt perfekt.jag har även gjort så att min telia.com adress kommer till gmail. men när jag får ett mail till min telia adress och jag svarar på den så blir ju svaret från min gmail och inte från min telia. går detta att fixa? för om jag är ute på webbmailen och svarar då blir det ju rätt. men inte från iphonen. tacksam om någon vet hur man ska göra Nej, går inte att lösa utan att lägga till din Teliamail på din iPhone också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.