Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Photo Booth är förstört!


Addemaster

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men mitt photo booth är förstört. Alla effekter går ihop när man skall välja och tar man en bild så sparas inte bilden och hela programmet fryser. Jag är rätt ny med Leopard så jag vet inte hur man eventuellt skulle kunna fixa problemet men det är ju därför jag vänder mig åt det här forumet för jag vet att det finns person som kan till viss del hjälpa mig med det ganska komplicerade problem. jag har försökt att installera om photo booth ett antal gånger från Tiger installationsskivan men det har inte hjälpt. det är alltid samma problem.

 

Tack på förhand.

 

Adrian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänta nu, du har installerat Photo Booth från Tiger och du har Leopard? ("'är rätt ny med Leopard")

Finns inte Photo Booth på dina Leopard skivor? De ska den göra, för Photo Booth finns i Leopard.

Ok, det kan finnas en konflikt här mellan gamla Photo Booth och det nya. Och då är det troligen relaterad till din installation av Leopard. Installerade du Leopard över gamla Tiger, eller tömde du datorn först och sen installerade Leopard på en ren dator och sen importerade din hemma-mapp från en extern backup?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför försöker du installera Photo Booth från Tiger-skivan? Du kör väl Leopard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

appropå photobooth så vägrar mitt att sortera bilderna man tagit i kronologisk ordning å jag förstår uppriktigt sagt inte alls vad den sorterar efter. lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...