Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iphone bluetooth till min mac book ?

romelill

Recommended Posts

hur får jag över mina bilder via bluetooth ? från iphone till mac book o vice versa , om jga inte vill maila :fundersam:

Från Macbooken så klickar du på bluetooth högst upp i högra hörnet, självklart ska den vara påslagen och du ska trycka på "Skicka fil". Därefter markerar du fil och markerar din iPhone (som du parat ihop med din dator sedan innan).

Har inte en iPhone själv så jag vet inte om Apple byggt in restriktioner för att blockera data skickas, dock går det med min mobiltelefon.

det går inte att skicka filer med iphone. Du kan bara använda BT till ett trådlöst headset.

Bluetooth i iPhone är strypt. Enbart headset och bluetoothkit för bil funkar. Sökte du mycket innan du postade frågan? :borstatanderna:

kan man ta emot låtar som nån kompis skickar ifrån sin sony ericsson via BT? Ifall detta inte går, kan man då skaffa nått prog lr nått som gör detta möjligt?

kan man ta emot låtar som nån kompis skickar ifrån sin sony ericsson via BT? Ifall detta inte går, kan man då skaffa nått prog lr nått som gör detta möjligt?

Har du ens läst de övriga inläggen i tråden?

Har du ens sökt i forumet efter frågan på det här?

Kan säga att det kommer minst en tråd i veckan om det här ämnet!

tänkte att man kanske inte själv kunde skiucka låtar men ta emot låtar kanske var möjligt.

Från Macbooken så klickar du på bluetooth högst upp i högra hörnet, självklart ska den vara påslagen och du ska trycka på "Skicka fil". Därefter markerar du fil och markerar din iPhone (som du parat ihop med din dator sedan innan).

Har inte en iPhone själv så jag vet inte om Apple byggt in restriktioner för att blockera data skickas, dock går det med min mobiltelefon.

Nej.

tänkte att man kanske inte själv kunde skiucka låtar men ta emot låtar kanske var möjligt.

Nej.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...