Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iphone bluetooth till min mac book ?


romelill

Rekommendera Poster

hur får jag över mina bilder via bluetooth ? från iphone till mac book o vice versa , om jga inte vill maila :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från Macbooken så klickar du på bluetooth högst upp i högra hörnet, självklart ska den vara påslagen och du ska trycka på "Skicka fil". Därefter markerar du fil och markerar din iPhone (som du parat ihop med din dator sedan innan).

 

Har inte en iPhone själv så jag vet inte om Apple byggt in restriktioner för att blockera data skickas, dock går det med min mobiltelefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det går inte att skicka filer med iphone. Du kan bara använda BT till ett trådlöst headset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bluetooth i iPhone är strypt. Enbart headset och bluetoothkit för bil funkar. Sökte du mycket innan du postade frågan? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man ta emot låtar som nån kompis skickar ifrån sin sony ericsson via BT? Ifall detta inte går, kan man då skaffa nått prog lr nått som gör detta möjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man ta emot låtar som nån kompis skickar ifrån sin sony ericsson via BT? Ifall detta inte går, kan man då skaffa nått prog lr nått som gör detta möjligt?

Har du ens läst de övriga inläggen i tråden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du ens sökt i forumet efter frågan på det här?

 

Kan säga att det kommer minst en tråd i veckan om det här ämnet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte att man kanske inte själv kunde skiucka låtar men ta emot låtar kanske var möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från Macbooken så klickar du på bluetooth högst upp i högra hörnet, självklart ska den vara påslagen och du ska trycka på "Skicka fil". Därefter markerar du fil och markerar din iPhone (som du parat ihop med din dator sedan innan).

 

Har inte en iPhone själv så jag vet inte om Apple byggt in restriktioner för att blockera data skickas, dock går det med min mobiltelefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man ta emot låtar som nån kompis skickar ifrån sin sony ericsson via BT? Ifall detta inte går, kan man då skaffa nått prog lr nått som gör detta möjligt?

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte att man kanske inte själv kunde skiucka låtar men ta emot låtar kanske var möjligt.

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...