Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

SMS-räknare


JNuS

Rekommendera Poster

Finns det något nummer hos telia man kan ringa för att se hur många sms man har skickat? Jag har inte fria sms så det kan behövas :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

står inte det på mina sidor hos Telia?

 

Eller om du har någon annan operatör att det står under "mina sidor"? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också intresserad av en sån funktion. På Mina sidor hos Telia kan man bara se hur många minuter man har kvar att ringa för (har iMini). Kanske vi som är intresserade borde efterfråga sms-räknare...? Om tillräckligt många gör det så kanske de implementerar en sån funktion.

 

/Mvh, Malin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag va inne i telia affären i nordstan i göteborg och som ja fatta d skulle man se antalet skickade sms på saldonummret *120# om man aktiverade d på mina sidor... eller ingår kostnaden för sms där också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*120# visar den totala kostnaden för samtal, sms och datatrafik. Månadskostnaden är inte inräknad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det borde väl dyka upp ett program på App Store som kan hålla räkning på antal SMS, antalet MB som du har tagit emot etc. Eller tillåter inte Apple den typen av program?

 

 

 

Douglas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill man veta detta? Är det därför att man då när man har vetskap skulle dra ner på SMS:andet? I bland är det kull att veta. iPhonen kan inte visa inkommande samtal total tid och utgående, bara samtal som är ... vadå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...