Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Import av bilder till Iphoto.


lisalisa

Rekommendera Poster

Jag importerar alla mina bilder från min digitalkamera direkt till Iphoto.

Har alltid tyckt att det fungerar hur smidigt som helst. Tills nu. När jag börjat arbeta med mina foton och vill redigera dem, ser jag att storleken på fotona är dramatiskt små, med tanke på vilken kvalitet jag har på kameran. (7.2 megapixlar kompaktkamera borde rimligtvis ge posterstora foton.

 

Har kontrollerat bildstorleken i photoshop och ser att de är nerkrymta till ynka 72megapixlar/inch.

 

Någon som vet hur man kan råda bot på detta direkt i Iphoto eller skall jag skaffa ett annat program att lägga in mina bilder i?

 

Tacksam för alla svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag importerar alla mina bilder från min digitalkamera direkt till Iphoto.

Har alltid tyckt att det fungerar hur smidigt som helst. Tills nu. När jag börjat arbeta med mina foton och vill redigera dem, ser jag att storleken på fotona är dramatiskt små, med tanke på vilken kvalitet jag har på kameran. (7.2 megapixlar kompaktkamera borde rimligtvis ge posterstora foton.

 

Har kontrollerat bildstorleken i photoshop och ser att de är nerkrymta till ynka 72megapixlar/inch.

 

Någon som vet hur man kan råda bot på detta direkt i Iphoto eller skall jag skaffa ett annat program att lägga in mina bilder i?

 

Tacksam för alla svar.

 

 

Ursäkta mitt eget dumma inlägg... Insett att det inte är i detta program felet ligger... Behöver inga svar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...