Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Strömma ditt Itunesbibliotek via internet


tjosan

Rekommendera Poster

Hittade detta via gizmodo och testade. Funkar alldeles utmärkt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det trist att filmer inte går, men nu kan man ju minska på musiken i telefonen och få mer plats för video ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det trist att filmer inte går, men nu kan man ju minska på musiken i telefonen och få mer plats för video ^_^

sant. men det går att strömma serier eller tv-program... så man kan ju lura och välja en film och skriva att det är tv-program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske ser grumligt, men var signar man upp sig för ett Simplify Media-konto nu när jag har appen nedladdad?

 

Edit: Never mind. Jag missade att man skulle ladda ner det till sin dator också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta funkar ju inte alls för mig...står bara "Scanning libraries..." på min macpro...inget händer, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I morse fungerade det utmärkt. Nu är det segare än sirap. Jag gissar att anstormningen av nya användare har varit kolossal idag och att det kommer att lugna ner sig inom några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löste problemet....jag hade "sharing" på i iTunes :) den ska vara AV

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löste problemet....jag hade "sharing" på i iTunes :) den ska vara AV

 

Var läste du det? I deras FAQ står det att man inte ska behöva ändra någonting på datorn ju?!

(funkar inte för mig heller)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta funkar ju inte alls för mig...står bara "Scanning libraries..." på min macpro...inget händer, någon?

 

Det tar ett tag om man har ett stort bibliotek att scanna in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...