Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Idioter finns överallt


snowreeler

Rekommendera Poster

Fick jag tag i den idioten som gjorde detta så kan jag nog inte behärska mig utan använda mig av begreppet öga för öga, tand för tand.... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Stickan Andrsson sa i en interview

då han tillfrågades om han tyckte att folk var dumma.

-Nej, sa Stickan. Folk är inte dumma. De är dummare.

:respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick jag tag i den idioten som gjorde detta så kan jag nog inte behärska mig utan använda mig av begreppet öga för öga, tand för tand.... :superirriterad:

 

1. Små nyheter som står i 'Afton-drägget' innebär att man kan inte ens ta för givet att nyheterna har ägt rum...

 

2. Tydliga länkar till 'afton-dräggor' tycker jag vore en fördel för att slippa att oavsiktlig gå in där och skänka dem reklaminkomster... :sick::bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Einstein sa:

 

"Det finns ting som är oändliga: Universum och männsklig dumhet, och när det gäller universum så är jag ändå inte helt säker."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
En tjej lekte med döden när hon rusade ut bland bilar på M4 i England. Jag blir bara så trött på vissa människor ibland...

 

Darwin award!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I

dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the

universe.

-Frank Zappa

 

Stupidity is replicating itself at an astonishing rate. It breeds easily and is self-financing.

The person who stands up and says, "This is stupid," either is asked to 'behave' or, worse, is greeted with a

cheerful "Yes, we know! Isn't it terrific!"

-Frank Zappa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.click2houston.com/news/17198377/detail.html

 

3-åring dog i bil där rutorna var uppvevade och solen gassade. När man ser den här artikeln känns det nästan som om jag vill återuppväcka den gamla "Pucko"-tråden men detta är värre än så för den här mamman är en idiot, fullfjädrad och helt opassande för moderskap. Det har hänt lite för ofta på senaste åren att ungar och hundar råkar illa ut i låsta bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
http://www.click2houston.com/news/17198377/detail.html

 

3-åring dog i bil där rutorna var uppvevade och solen gassade. När man ser den här artikeln känns det nästan som om jag vill återuppväcka den gamla "Pucko"-tråden men detta är värre än så för den här mamman är en idiot, fullfjädrad och helt opassande för moderskap. Det har hänt lite för ofta på senaste åren att ungar och hundar råkar illa ut i låsta bilar.

Såg en gång en bil utanför en en affär en vanlig svenskt sval dag. I bilen satt ett barn och sov i barnstol, bilen var låst. Barnet vaknar och börjar röra på sig, larmet aktiveras, barnet börjar, inte helt oväntat gråta hysteriskt. Folk var inte glada när pappa kom ut efter ett tag.

 

På den bilen, Volvo V70 av andra generationen, finns det en knapp som stänger av larmets rörelsesensor och skaksensor, det kallas "reducerat skydd". Använd den om barn eller djur, eller i mitt fall ibland virriga gamlingar, ska lämnas i bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det den med cementblocket som landade på bilen

 

Jepp, klurigt att man tappar bort länken..bytte dator nu och ser att man inte hamnar direkt på länken om polisbilen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Får hoppas poliserna knådade dem ordentligt efteråt..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle3292296.ab

Vad sysslade poliserna med? De hade två bilar framför den stillastående bilen, men blockerar inte vägen! Idioter!

 

Jag vet för övrigt folk som blivit polisjagade från Göteborg till en bra bit mot Skarahållet innan det tog slut. Det är långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Små nyheter som står i 'Afton-drägget' innebär att man kan inte ens ta för givet att nyheterna har ägt rum...

 

2. Tydliga länkar till 'afton-dräggor' tycker jag vore en fördel för att slippa att oavsiktlig gå in där och skänka dem reklaminkomster... :sick::bla:

Håller helt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I

dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the

universe.

-Frank Zappa

 

Stupidity is replicating itself at an astonishing rate. It breeds easily and is self-financing.

The person who stands up and says, "This is stupid," either is asked to 'behave' or, worse, is greeted with a

cheerful "Yes, we know! Isn't it terrific!"

-Frank Zappa

Tänk bara om gode Frank varit i livet nu, och sett mängden dumhet som nu finns...:armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...