Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bigfoot hittad


Pocahontas

Rekommendera Poster

Ojoj

Stackars bigfoot, nu ska dom jagas.

Ska bli intressant att se i morrn.

Dags för lite suddiga fotografier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Hörde just talas om den där andra varelsen på en podcast (SGU), och det ska tydligen med alla sannolikhet vara en tvättbjörn. :P

 

http://www.theskepticsguide.org/

 

 

Edit: okej nu blev jag osäker. Det kanske inte är samma monster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igen? Har dom hittat den lite då och då? Precis som Loch Ness-odjuret, Yetin i Himalaya osv osv...

Foton är lätta att manipulera. När jag ser en livs levande kan jag börja tro på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får se imorgon då..en död Bigfoot...eller så har de hittat min grannkärring...

 

 

post-113-1218727687_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Vi får se imorgon då..en död Bigfoot...eller så har de hittat min grannkärring...

 

Haha. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja veta vad för slags batterier den killen har i sin golfbil som kört honom så långt? Inte dåligt med packning, måste kört långt. Syns på skägget om inte annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja veta vad för slags batterier den killen har i sin golfbil som kört honom så långt? Inte dåligt med packning, måste kört långt. Syns på skägget om inte annat.

 

Det ser du väl att bilden är fejkad. Fotspåret är äkta från en normalbyggd människa, det är bara killen med skägget som är så oerhört liten, lika med golfbilen, hur ska annars en så liten gubbe ta sig fram?

 

Edit: Sen är det ju lite märkligt att gubben slänger en lång skugga och golfbilen nästan ingen alls, kan det ha med årstiden att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kan väl klänga sig fast i byxbenet på nån i större storlek som råkar gå förbi?

 

Å varför skriver du "killen med skägget", det ser vi ju alla att det är ju du ju! :pompoms::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kan väl klänga sig fast i byxbenet på nån i större storlek som råkar gå förbi?

 

Å varför skriver du "killen med skägget", det ser vi ju alla att det är ju du ju! :pompoms::skondans:

 

Trodde inte du skulle känna igen mig med toupén på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen så finns ett frågetecken till, fotspåren efter killen med skägget, dig alltså, går ut ur bild, kommer inte från golfbilen, hur kan det komma sig? Golfbilen måste alltså var Big Foots leksaksbil. Och skäggkillen kom dit genom att klänga sig fast i byxbenet på Big Foot. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen så finns ett frågetecken till, fotspåren efter killen med skägget, dig alltså, går ut ur bild, kommer inte från golfbilen, hur kan det komma sig? Golfbilen måste alltså var Big Foots leksaksbil. Och skäggkillen kom dit genom att klänga sig fast i byxbenet på Big Foot. Eller?

 

Nej, jag tror att när jag gick från bilen gick jag hungrig på lätta fötter, när jag kommit i bild igen har jag ätit en jättestor daggmask, och återvänder med tunga fötter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, daggmask är smaskens! Case is closed. :D

 

Jo, men du förstår vilket jobb det är när jag skall jaga dess. De är ju stora som anakondor i din värld! Försök och bryta ner en sån så förstår du vilket helsike det kan vara att vara så liten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du ser lite trött ut faktiskt. Så du har använt slut på uppförstoringselixiret du har i provröret då?

 

Men du kan va nöjd med att din matbudget blir mindre alla fall, och toapapper går det nog åt lite mindre av oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...