Molger Postad 13 augusti, 2008 Share Postad 13 augusti, 2008 Hej Min mikrofon i det medföljande headsetet har slutat fungera. Efter felsökning i Teliabutiken visade det sig att det var kontakten i telefonen som var trasig. Telefononen ska skickas till London för utbyte.... Enligt en annan tråd här på forumet ska det ha kommit nya direktiv från Telia att telefoner ska bytas ut i butiken. Någon som vet om detta även gäller telefoner som varit i bruk eller bara helt nya som provas i butiken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hofwing Postad 13 augusti, 2008 Share Postad 13 augusti, 2008 Det gäller bara nya telefoner som testas i butiken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Molger Postad 13 augusti, 2008 Författare Share Postad 13 augusti, 2008 Ok Någon som behövt skicka in sin telefon som kan tala om hur lång tid det tar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.