Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Snart kommer Ikeakatalogen

Pocahontas

Recommended Posts

Fint. Brukar vara många macar i de katalogerna.

Kanske inte så konstigt iof ;)

Ikeakatalogen kan va lite trevlig att bläddra i, tror ni man får den även om det står "Ej reklam" på brevlådan? Kan ju eventuellt skriva dit "men gärna IKEAkatalogen". :P

Ikea-katalogen är ett av världens mest spridda litterära verk, konkurrerandes endast med Bibeln.

Ikea är även den största exportören av svensk mat.

Ikea är riktigt bra grejer. Vart kan man annars köpa kvalitetsgrejer (gjorde av barn i Kina :P) för en billig penning?

Dock är ikea roligt internationellt också. Bokhyllan Jerker är t.ex. inte så extremt populär i engelsktalande länder...

Och det är jag som levererar den! I alla fall om man har postnummer 417 29! :D

Då får jag tillfälligt ta bort skylten att jag inte vill få någon reklam för IKEA-katalogen är välkommen.

Är inte Ikea katalogen DR? Med andra ord står det inte namn och adress på dem?

Nu har jag den ! Var mycket trevliga saker i den. Man är lite sugen på att göra en "makeover" här hemma.

katzenklavier

Kanske om man har IKEA Family :o (eller vad det nu heter)

Nej, den går ut som ODR och ska alltså inte delas ut till adresser som tackar nej till reklam. Postkontoret tilldelas reklam i förhållande till hur många adresser man har som inte tackat nej till reklam. Skulle man dela ut till fler, så räcker det förmodligen inte till alla som inte tackat nej.

Nej, den går ut som ODR och ska alltså inte delas ut till adresser som tackar nej till reklam. Postkontoret tilldelas reklam i förhållande till hur många adresser man har som inte tackat nej till reklam. Skulle man dela ut till fler, så räcker det förmodligen inte till alla som inte tackat nej.

Där ser man, då får jag helt enkelt plocka med mig än vid nästa besök hos IKEA. :)

Då får jag tillfälligt ta bort skylten att jag inte vill få någon reklam för IKEA-katalogen är välkommen.

Eller får du skaffa en såndär skylt där det står "Ingen reklam tack! ..men gärna IKEA katalogen" :)

En iMac är med på framsidan av katalogen. Finns även mycket iBook och PowerBook.

Eller får du skaffa en såndär skylt där det står "Ingen reklam tack! ..men gärna IKEA katalogen" :)

Nej, de räknas som "ej reklam" och då finns det inte kataloger så det räcker. Lappen bort är det som gäller.

Men efter en väldans massa år så går deras Planeringsverktyg ännu inte att använda på Mac.

Så här har det stått i samma antal år längst ner på deras websida http://www.ikea.com/ms/sv_SE/rooms_ideas/s...hplanners.html: "Eftersom flertalet av våra besökare använder sig av PC så har vi valt att i dagsläget enbart göra en PC-version av våra planeringsverktyg. Programmet fungerar alltså inte på Mac."

Ynkligt IKEA!

Håller med, vi borde spamma IKEA

Håller med, vi borde spamma IKEA

Det har jag gjort med jämna mellanrum under årens lopp.

En svala gör ingen sommar ;)

En svala gör ingen sommar ;)

Så sant. :lol:

"Eftersom flertalet av våra besökare använder sig av PC så har vi valt att i dagsläget enbart göra en PC-version av våra planeringsverktyg. Programmet fungerar alltså inte på Mac."

Snacka om rundgång. Solklart att man inte får besökare med Mac om man inte kan använda sidan på Mac!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...