Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jobbiga jobbiga jobbiga McDonalds


Semmelman

Rekommendera Poster

Här i Malung finns ingen av McDonalds, Max eller Burger King. Däremot Sibylla. Det går att äta men sen jag började göra egna hamburgare smakar alla ute plast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar
Jo jag har ett tips till McDonalds, inrätta gärna specialMcDonalds för äldre nu när era kunder oxå blir äldre, där ska det va barn och mobiltelefonförbud, tre enkla menyval och så ska hamburgarna va klara innan man hinner kola. :P

 

Ahh, en kö utan Happy Meal.. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Norrland är inte så lätt för McD, är mer Frasses och Max Där uppe. Norrläningarna har svårt att äta burgare med händerna, de vill helst äta den med kniv och gaffel, kanske där av det går dåligt för McD :)

Sist jag var på McDonalds kunde man få (plast)bestick till sin hungerdämpare. Tyvärr är smaken ganska intetsägande, så jag undviker att äta där om det är möjligt. Jag föredrar en vanlig resturang om man ska äta ute. Ordentliga bestick, lugnare miljö och godare mat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slutade precis att jobba på McDonald's, försök att vara snälla mot personalen, de har det väldigt stressigt och allt som bestämmer takten är köket, det hjälper inte att skrika åt kassan...

 

För övrigt är det som är dåligt att vi som var snabba och bra hamnar bara i DTn (Drive Thru). Så det är de halvlångsamma som alltid hamnar i kassan. Shit vad jag hatar Drive Thru..

 

Håller för övrigt med om att både MAX och Burger King är bättre än McDonald's, men bäst av allt är PIZZA!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag använder pommes som sked och doppar dem i glassen. Mums! Första gången jag hörde talas om det reagerade jag som du, tyckte det verkade helknäppt, men våga smaka så får du se! ;)

Exakt! :ThumbsUp:

Låter ungefär som glass med friterad banan.

 

En polare gör ibland en macka som består av tekaka, stekt ägg, stekt bacon och skivad banan. Jag har inte testat än och jag är skeptisk. Fast jag gillar kryddig burgare med en ananasring på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Hade en kollega en gång som blandade lättöl och lingondricka till lunch... :tappahakan:

Gjorde precis det till kvällsmat. Jokk lingondryck som jag först testade med God lager från Nils Oscar (vanlig ljus lager som inte är märkvärdig någonstans) och sedan testade med Carnegie starkporter av årets modell (samma sak, inte extrem porter alltså). Godast var det att blanda med lagern, det blev dessutom snyggast, såg ut ungefär som kolsyrat mörkt rosévin, portern fortsatte vara svart men fick ett ljust rosa skum. Tyckte att lingondrickan och ölen tog bort mycket av varandras smaker, så det blev ingen kraftig smak alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det gott då?

J@vla svår fråga du kommer med...

 

Ja, lagervarianten var god, men om den var godare än bara öl vet jag inte,

 

Portern är godare utan lingon, fast jag vill inte kalla blandningen äcklig.

 

Var så trött att jag inte orkade dricka upp portern så jag funderar på att göra något köttigt med portersås, kanske, köttbullar, porterstek eller slänga ihop någon gryta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...