Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jobbiga jobbiga jobbiga McDonalds


Semmelman

Rekommendera Poster

Piercade du dej för att få nåt i magen? :chockadskeptisk::w00t:

 

Mupp! :lol: nåt fick jag PÅ magen iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar
Jag har väl aldrig fått så mycket medhåll nån gång förut här! :P

 

Nej jag tror faktiskt vi fått alldeles för många valalternativ, tillsammans med alla budskap vi matas med ständigt är det väl inte underligt om man blir utbränd eller alla fall stressad. Alltså för en generationer till och miljontals år bakåt hade vi strängt taget ett val per dag, att äta det vi hade eller inte äta det och idag har vi tusentals val varje dag, inte konstigt om vi blir stressade!

För å inte tala om pensionvalet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är kund.

Kunden är kung.

Ingen stressar kungen. post-15957-1218570334_thumb.gif

 

Jag tar den tid på mig som jag behöver. :propellerbaver:

Och ingen av de andra kunderna vågar klaga.

Mina ögons svärta är tillräckligt avskräckande. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jochum, var glad att du inte studerade i Lund när jag gjorde det. Den lokala pizzerian hade långt över 100 olika att välja på. Och de tog längre tid att få än en burgare på McDonalds.

 

För övrigt föredrar jag både Max och Burger King framför McDonalds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja i deras forna sallader. Åt en sån innan jag piercade mig för typ 3 år sen för att få något i magen så jag inte skulle bli illamående, blev jätteillamående istället :lol: smakade gammal lada

ajdå det lät inget vidare .... jag brukar ta big mac ...

det kan ju vara deras sallader som inte är riktigt rena också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godaste snabbmaten måste nog va sushi ändå... mcdonalds är ju ingen höjdare direkt, duger i krig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För å inte tala om pensionvalet...

Aaaaaargh! Jag blir så förbannad på de där djävla fonderna. Det finns inte ens en teoretisk chans att sätta sig in i dem alla. När man har läst om den sista har man glömt allt om den första. Vadändainihelvete handlar alla dessa djävla val om egentligen!!!??? :angry:

 

Ursäkta min upprördhet, men för mig är valfrihet detsamma som att vara tvungen att välja. :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som erfaren McDonalds anställd säger jag bara:

 

KÖP ALLTID BIC MAC & CO MED PLUS MENY OCH COLA :D det blir bäst så!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaaaargh! Jag blir så förbannad på de där djävla fonderna. Det finns inte ens en teoretisk chans att sätta sig in i dem alla. När man har läst om den sista har man glömt allt om den första. Vadändainihelvete handlar alla dessa djävla val om egentligen!!!??? :angry:

 

Ursäkta min upprördhet, men för mig är valfrihet detsamma som att vara tvungen att välja. :sorry:

 

Lättare att råna en bank än att välja PPM-fonder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose
Jochum, var glad att du inte studerade i Lund när jag gjorde det. Den lokala pizzerian hade långt över 100 olika att välja på. Och de tog längre tid att få än en burgare på McDonalds.

 

För övrigt föredrar jag både Max och Burger King framför McDonalds.

 

Bodde Du på delfi ?

 

Burger King i Lund var ju bättre än McDonalds tycker jag.

Föreståndaren på donalds tyckte att donalds var mäktigare än Gud, för som han sa: McDonalds finns ju i varje land... :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde:

Jag håller med dig Jochum. B)

Firmor bör koncentrera sig på att få ett fåtal produkter att fungera till perfektion. :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som erfaren McDonalds anställd säger jag bara:

 

KÖP ALLTID BIC MAC & CO MED PLUS MENY OCH COLA :D det blir bäst så!

Mm... fast jag byter ut Biggen mot en McFeast, och pommen till bönor eventuellt, och läsken till mjölk/juice/vatten eller milkshake och sen ska jag ha lite kaffe efteråt och kanske nåt glassaktigt om jag inte valde milkshake tidigare, men annars så! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bodde Du på delfi ?

Japp! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde:

Jag håller med dig Jochum. B)

Firmor bör koncentrera sig på att få ett fåtal produkter att fungera till perfektion. :propellerbaver:

Tack! :) Ja jag befarar att valen inte är några val egentligen, i botten är det samma sak men bara i lite olika versioner, fram för riktiga val istället!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag går inte på McDonalds så ofta längre, men ibland händer det och då blir det nog det gamla vanliga: "Big & Co".

 

Är det någon mer än jag som gillar pommes och sundae med kolasås? *mums*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar mest vilka stolpskott McD anställer :P

 

Jag beställde "tre ostburgare" och den finniga tjejen i kassan svara "vi har inte såna här" :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar mest vilka stolpskott McD anställer :P

 

Jag beställde "tre ostburgare" och den finniga tjejen i kassan svara "vi har inte såna här" :o

:w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min "serverare" idag frågade tre ggr när jag på bästa rikssvenska beställde bönsallad, tydligen var det inte så vanlig beställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis till min brorsa jobbade för en massa år sedan på McDonalds vid Globen, Stockholm. Det var nån hårdrockskonsert och en del utsocknes besökare när följande beställning kunde höras (på ordentlig norrländsk dialekt): "Två kokta med brö och en pucko." :hihihi: Men det är ju inte så lätt om man aldrig varit på McDonalds förut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är ju inte så lätt om man aldrig varit på McDonalds förut...

 

Vad menar du? Skulle det inte finnas McD i Norrland?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul tråd det här :hihihi: Själv har jag inget roligt att berätta, så ni får hålla tillgodo med en axelman från min sida :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kompis till min brorsa jobbade för en massa år sedan på McDonalds vid Globen, Stockholm. Det var nån hårdrockskonsert och en del utsocknes besökare när följande beställning kunde höras (på ordentlig norrländsk dialekt): "Två kokta med brö och en pucko." :hihihi: Men det är ju inte så lätt om man aldrig varit på McDonalds förut...

svaret blev: Ledsen men vi serverar inte korv här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...