Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Problem med att synca Iphonen

ljusmannen

Recommended Posts

Min Iphone kopplar upp/ner sig hela tiden när jag försöker att synca... Någon annan som har samma problem? Har gjort att antal försök, men kalendern vägrar att syncas.

Kontakten går inte att trycka in helt, den sitter lite snett, men det borde ju inte vara problemet efter som det går bra att installera apps.

Har funderat på att göra en återställning, men då verkar det som att 2.0.1 kommer att installeras o det vill jag inte.

Ibland kommer detta varnings meddelande

post-19956-1218538328_thumb.jpg

Jag vill kunna låsa upp min Iphone, om jag har fattat Dev Team rätt så rekommenderar de att man inte uppdaterar om man vill kunna låsa upp den.

Är det en 3G-telefon du har som kört 2.0 så är det väl Telia du har, förutsatt att den inte är köpt utomlands. Har du Telia så kvittar det ju. Ja, om du nu inte ska sälja den inom 12 månader från köp och vill sälja olåst.

Det är en 3G, med Telia, fast jag vill köra Comviq, det är därför som jag vill kunna låsa upp den. Annars så spelar det ingen roll.

Det är en 3G, med Telia, fast jag vill köra Comviq, det är därför som jag vill kunna låsa upp den. Annars så spelar det ingen roll.

Det kan man inte än med 2.0 heller ju, kommer det komma sen så lär det vara för senaste möjliga mjukvaran

2.0.1 ändrade inget om man ser på det så

Det kan man inte än med 2.0 heller ju, kommer det komma sen så lär det vara för senaste möjliga mjukvaran

2.0.1 ändrade inget om man ser på det så

Det är iof sant. Tänkte bara på deras rekommendationer, annars hade jag inte tvekat att uppdatera. Eller så får man glömma Comviq o köra Telia rakt av...

Fast det stora problemet är ju att det inte går att synca kalendern...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...