Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mikrofonen i iPhone funkar ej...


Calle_G

Rekommendera Poster

Hej!

 

Köpte en iPhone 3G igår, har ännu inte lyckats få igång den inbyggda mikrofonen, dock funkar den i headsetet.

Vet någon hur man löser detta eller är det bara att lämna in?

 

// Calle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surt, förstod nästan det.

Min första reklamation av en Apple-produkt. Slutet är nära :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har man en ny telefon då, hoppas att den fungerar bättre än den förra.

Grymt snabb support på Telia, in i butiken och ut 5 min senare med ny telefon. Imponerande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har man en ny telefon då, hoppas att den fungerar bättre än den förra.

Grymt snabb support på Telia, in i butiken och ut 5 min senare med ny telefon. Imponerande!

 

Med tanke på den totala dissningen av Telia på detta eminenta forum, så är det i sanning imponerande.

 

Vill Du berätta hur det hela gick till? Sade Du något speciellt till de anställda? Bjöd Du på fikabröd? :donjuan:

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var förberedd på hårda förhandlingar men allt jag behövde göra var att lämna fram telefonen, tillhörande sladdar och kvitto - sen var det löst. Butiken var Telia's egen i Frölunda Torg.

 

Edit - I gbg :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var förberedd på hårda förhandlingar men allt jag behövde göra var att lämna fram telefonen, tillhörande sladdar och kvitto - sen var det löst. Butiken var Telia's egen i Frölunda Torg.

 

Edit - I gbg :ThumbsUp:

 

Apropå något helt annat, såg du om dom hade några Apple tillbehör såsom dockan hemma till 3gn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå något helt annat, såg du om dom hade några Apple tillbehör såsom dockan hemma till 3gn?

 

De hade några fodral i skinn :chockadskeptisk: i nuläget, det skulle komma in dockor (?) "inom snar framtid".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du en ny?

 

Wow.

Grattis. :D

 

Jorå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...