Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Så lite Telia har att säga till om


VTXRider

Rekommendera Poster

Jag lät Teliabutiken packa upp och starta upp nallen med reggning via iTunes före jag betalade.

Hade det varit strul hade det inte blivit en reklamation utan de hade fått ta fram en prod som funkade.

Nu har jag inte haft några problem alls så det blev inte aktuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även för mig fick de i butiken ta upp och regga i itunes före betalning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lät Teliabutiken packa upp och starta upp nallen med reggning via iTunes före jag betalade.

Hade det varit strul hade det inte blivit en reklamation utan de hade fått ta fram en prod som funkade.

Nu har jag inte haft några problem alls så det blev inte aktuellt.

 

Strategiskt! ;)

Detta blir inte lätt ju fler som går över till Internetbutiker, om kostnaderna är för höga för att ha personal etc...

 

--Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två försök är det som gäller - sedan handlar det ju om goodwill och hur du väljer att lösa problem som drabbar dina kunder. En telefon som inte fungerar direkt efter det att den packats upp borde rimligen bytas direkt och på plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ErnestoGuevara
Jag lät Teliabutiken packa upp och starta upp nallen med reggning via iTunes före jag betalade.

Hade det varit strul hade det inte blivit en reklamation utan de hade fått ta fram en prod som funkade.

Nu har jag inte haft några problem alls så det blev inte aktuellt.

 

 

-Grattis att Du lyckades med detta det hade kunnat uppstå en

ohållbar situation för Telia om tex. ditt kreditkort strejkat !

 

Se min tråd: Om "bytesrätt Iphone direkt i butik" och min senaste

kommentar på denna tråd.

 

MVH

Che

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...