Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

*3001#12345#*


Philippe

Rekommendera Poster

Hej,

 

Är det ngn som vet hur man får bort siffrorna helt och hållet. Jag menar varje gång jag startar om telefonen nu, så visar det siffror istället för staplar.

Jag vet att jag bara kan trycka på siffrorna så visas staplarna. Men jag vill bli av med siffrorna så att dom ej visas mer.

 

Någon som kan hjälpa mig ?

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

läste nu på ett ställe att man kan gå in och återställa inställningarna i iPhonen, så skall tydligen siffrorna försvinna. Och därefter skall bara staplarna finnas där.

Men nu undrar jag hur jag får tillbaka mina inställningar ?

Är det bara att synka telefonen i iTunes eller måste man trycka in alla inställningarna manuellt igen ?

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ingen som kan svara på mina frågor ?

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också lite nyfiken på hur man får bort siffrorna, inte för att jag stör mig på dem utan snarare så att ajg vet om jag skulle börja störa mig på dem. Hursomhelst verkar det ju troligt att de skulle försvinna efter en återställning, och det antar jag att du gör i iTunes. Den där knappen "Återställ" bör det väl vara. Den skickar ju tillbaka allt till telefonen som den backupat tidigare, men antagligen ligger inte "siffrorna" i en inställningsfil som återställs.

 

Så för att försöka svara på frågan: Synka telefonen, en gång först, välj sedan återställ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också lite nyfiken på hur man får bort siffrorna, inte för att jag stör mig på dem utan snarare så att ajg vet om jag skulle börja störa mig på dem. Hursomhelst verkar det ju troligt att de skulle försvinna efter en återställning, och det antar jag att du gör i iTunes. Den där knappen "Återställ" bör det väl vara. Den skickar ju tillbaka allt till telefonen som den backupat tidigare, men antagligen ligger inte "siffrorna" i en inställningsfil som återställs.

 

Så för att försöka svara på frågan: Synka telefonen, en gång först, välj sedan återställ.

 

 

Det skall räcka med att välja att återställa inställningarna i själva telefonen, inte genom iTunes

 

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, då fattar jag hur du menar. Antagligen kan du inte återställa dina tidigare inställningar genom synk med iTunes för då skulle ju siffrorna komma tillbaka, inställning som inställning kan jag tänka mig iTunes tänker. Har man väl valt Reset på telefonen så får man nog sätta sig och manuellt knappa in allt som man vill ha det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ingen som kan svara på mina frågor ?

 

//E

Du gör likadant som du fick fram dom. In i menyn fieldtest, tappa fram i vänster hörne och håll inne homeknappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gör likadant som du fick fram dom. In i menyn fieldtest, tappa fram i vänster hörne och håll inne homeknappen.

 

Har du testat detta? Fungerar ikket för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat detta? Fungerar ikket för mig.

Missuppfatta detta lite.

Det går att tappa fram siffrorna nu ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 years later...

För att återställa

 

knappa in *3001#12345#*

tryck på ring

vänta tills menyn kommer upp

tryck enkelt en kort knapptryckning på hemknappen (precis som om du skall till hemskärmen)

KLART!

:tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...