Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bilhållare?


Golfareninsweden

Rekommendera Poster

Golfareninsweden

Tja!

 

Finns det någon bilhållare till iPhone?

 

Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kolla bl.a. iphonebutiken.se

finns endel men marknaden för iphone3g har väl inte slagit riktigt än, många tillbehör passar fortfarande bara första generationen. Kommer nog mycket mer vad tiden går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Jag har köpt Hold-it XL på Clas ohlson. En plasthållare med gummilameller. Använder den med min iPod touch, men det finns gott om plats för den tjockare iPhone. Min touch sitter fast stadigt och fint.

 

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=20435108

 

Fästes direkt på instrumentbrädan med två skruvar eller dubbelhäftande tejp. Det sistnämnda borde följt med i förpackningen, men inte i min. Använde tejp jag hade hemma.

 

Eftersom den sitter direkt på ytan krävs det ju att du har lite plats att avvara.

 

 

Hold-it kostar typ 49kr vill jag minnas. Om du vill lägga ut en större summa ska du söka efter Brodit pro-clip. Dustinhome har allt du behöver. Du behöver dels basen som heter Brodit pro-clip (ska matchas med din bil), samt själva iPhone-hållaren som heter just Brodit passiv hållare till iPhone.

 

På bilderna är det en GSM-iPhone som visas. Jag vet varken om den passar iPhone 3G, eller vilken modell du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

personligen kommer jag nog satsa på någon sugproppslösning att sätta på rutan då jag använder mig av 2-3 olika bilar ganska ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ihåg på den tiden jag körde min bil, mammas bil och företagets bil, 3 bilar på en o samma dag. phew! men kul var det! Jag själv hade en Nissan sunny, mamsen en saab 9000cd samt företagets en peugeot 405 LeMans =) Så, du har kul slowmove

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*off topic* Klart det är kul med många bilar, speciellt om man älskar att köra bil. Vi har väl inga sportigare saker men billigare sportbil på ingång för mig framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähh. Bil är överskattat. Vad ska man det till när man ändå aldrig är nykter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Ähh. Bil är överskattat. Vad ska man det till när man ändå aldrig är nykter.

 

Du får väl anställa chaufför. :lol: Okej, så för oss som inte är konstant berusade fortsätter vi på trådens ämne...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag jobbar som lots och kör olika lastbilar varje dag, skulle vara kanon med en sådan lösning för mig också då Nisse Karlsson i Luleå inte blir så glad över att jag limmat fast telefonhållare i hans hytt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna Passar perfekt till de flesta mobiler/gpser/mpespelare/Mac pro...? :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...