Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3G tillbehör


stenofsweden

Rekommendera Poster

Hej,

 

Har funderingar på att plocka hem lite prylar när jag skall ut på resa nästa gång, om det är lönt överhuvudtaget hänger ju på vad man är villig att betala här hemma.

Sååå...vad skulle ni tycka vara ett vettigt försäljningspris (i Sverige) på följande:

 

iphone 3G dock inkl usb kabel - apple store tar 225:-

iPhone 3G Cigg adapter utan usb kabel - apple store tar 199:- (den inkluderar dock kabel)

iPhone 3G usb kabel/dock connector - apple store tar 150:-

 

Tillbehören som jag eventuellt skulle ta hem är inte original

 

 

 

 

Obs, detta är ingen annons, jag har inga prylar, bara nyfiken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har funderingar på att plocka hem lite prylar när jag skall ut på resa nästa gång, om det är lönt överhuvudtaget hänger ju på vad man är villig att betala här hemma.

Sååå...vad skulle ni tycka vara ett vettigt försäljningspris (i Sverige) på följande:

 

iphone 3G dock inkl usb kabel - apple store tar 225:-

iPhone 3G Cigg adapter utan usb kabel - apple store tar 199:- (den inkluderar dock kabel)

iPhone 3G usb kabel/dock connector - apple store tar 150:-

 

Tillbehören som jag eventuellt skulle ta hem är inte original

Obs, detta är ingen annons, jag har inga prylar, bara nyfiken...

 

Personligen föredrar jag orginal.

Priset är för mig i första steget inte relevant, det kommer på andra plats. Nummer ett är värdet som en pryl ger mig, därefter så blir priset aktuellt att se över.

 

De prislappar som ligger för orginal på Apple Store tycker jag är helt OK och kommer också att köpa dem.

 

Något som jag dock saknar på Apple Store, är en Full body skyddsplats, som jag sett på andra sidor. Har dock sett resultatet av den skyddsplast som Apple själva säljer och det är banne mej nästan snyggare än ingen skyddsplast alls. :)

 

--Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för din input, det kanske stämmer som du säger...

 

Anledningen att tanken dök upp var när jag ville ha fler usb-kablar än den som följde med. Jag vill ha en till min datordocka på jobbet, en används till laddning hemma och en till min cigg-adapter. Jag köpte då 2st från Kina till priset av 25:-/st, Apple Store skulle ha 150:-/st.

...och i ärlighetens namn så känns mina Kina-sladdar bättre än originalet.

 

Får fundera vidare :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...