Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Bestskinever

Valter10

Recommended Posts

Tjena,

är det någon av er som har testat bestskinever, iphone skyddet/ ungefär likadan som invisible shield?. http://www.bestskinsever.com/servlet/the-8...il?sfs=5f056322.

Om någon har gjort det tyckte ni att det är bra, skyddar den bra mot repor? Hur lång tid tog eran frakt?

Jag har beställt mitt full body skydd och längtar efter att få hem det. :propellerbaver:

vad tusan är det ingen annan som ens vet vad det är för något? :stjarnsmall:

Jag köpte 3 serier "Total Body Skin" åt mej och en kompis. Betalade med paypal och dom levererade snabbt, gick väl på en 4-5 dagar om jag minns rätt.

Testa sätta på en baksida och det fungerade rätt bra, men pga att gummin är lite "klibbigare" än plast, så gick telefonen inte längre i mitt Sena läderfodral, jag tog således bort skyddshinnan. Ett stort + där är att den inte lämnar några limrester eller nåt, utan går bort helt utan problem!

Polaren använder för tillfället endast frontpanelen på sin, han tycker det fungerar bra, man får mindre fingeravtryck än utan skydd. Känsligheten är väl okej, men kan kännas lite "klibbigt" om man ska t.ex zooma med 2 finger.

I stora drag har jag bara positivt att säga om bestskinsever, fast jag sist och slutligen inte använder deras produkt utan endast köpt den :D

Jag köpte 3 serier "Total Body Skin" åt mej och en kompis. Betalade med paypal och dom levererade snabbt, gick väl på en 4-5 dagar om jag minns rätt.

Testa sätta på en baksida och det fungerade rätt bra, men pga att gummin är lite "klibbigare" än plast, så gick telefonen inte längre i mitt Sena läderfodral, jag tog således bort skyddshinnan. Ett stort + där är att den inte lämnar några limrester eller nåt, utan går bort helt utan problem!

Polaren använder för tillfället endast frontpanelen på sin, han tycker det fungerar bra, man får mindre fingeravtryck än utan skydd. Känsligheten är väl okej, men kan kännas lite "klibbigt" om man ska t.ex zooma med 2 finger.

I stora drag har jag bara positivt att säga om bestskinsever, fast jag sist och slutligen inte använder deras produkt utan endast köpt den :D

Det är alltså inte en vanlig, tunn skyddsfilm på framsidan utan gummi? Är det samma material på framsidan som baksidan?

Det är alltså inte en vanlig, tunn skyddsfilm på framsidan utan gummi? Är det samma material på framsidan som baksidan?

Allt är samma material. Jo, det är en tunn skyddsfilm, men den är i ett material som känns lite likt gummi. Det är även mycket hållbart, testade stretcha det rejält när jag rev bort filmen från baksidan.

Asså e paypal ett särskilt kort man kan betala med då? Hur lång tid stod det att det skulle ta innan grejorna kom till dig när du registrerade ditt köp? 4-5 dagar är ju väldigt snabbt! :propellerbaver:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...