Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför kommer inte födelsedagar upp i kalendern?


j:son

Rekommendera Poster

Det finns ett program till iPhone som heter upcoming som visar alla födelsedagar som är inlagda under kontakter. Inte riktigt färdigutvecklat men fungerar ändå satt se alla födelsedagar i alla fall månad för månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett program till iPhone som heter upcoming som visar alla födelsedagar som är inlagda under kontakter. Inte riktigt färdigutvecklat men fungerar ändå satt se alla födelsedagar i alla fall månad för månad.

 

 

Klart bättre än inget.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, men allt detta bygger på att man har en Mac.
Det är så det är att köpa något av apple ;)

 

Jag har inte heller födelsedagar uppe i min kalender även fats det finns inlagt i adressboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så det är att köpa något av apple ;)

 

Jag har inte heller födelsedagar uppe i min kalender även fats det finns inlagt i adressboken.

 

I iCal går du till Inställningar/Allmänt och aktiverar visning av födelsedagar. Svårare än så är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste aktivera visningen i iCal.

 

Så ser det tyvärr inte ut i mitt Tiger-OS..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade faktiskt inte noterat funktionen bland kontakterna att lägga till födelsedag. Jag förde istället, vanan trogen från min HTC-tid, in alla födelsedagar av relevans in i min kalender med passande "varningstid" innan så att jag har tid att köpa presenter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I iCal går du till Inställningar/Allmänt och aktiverar visning av födelsedagar. Svårare än så är det inte.
Men det bygger på att du har mac. hur gör man när man enbart har en iphone?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...