Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Notifiering i iPhone


conformity

Rekommendera Poster

Den här är lite knepig...

 

Jag har ställt in mitt mail program nu för att bara köra min nya MobileMe adress. Jag har även fixat mina gamla regler så att till exempel iTunes kvitton hamnar i en egen mapp under MobileMe.

 

Nu till bekymret, när ett mail pushas ut till iPhonen fungerar det kanon. Men när jag till exempel får ett kvitto från iTunes, som automatiskt ska hamna i en annan mapp än inkorgen, så får jag ingen notifiering utan jag måste gå in och kolla under den mappen innan mailet dyker upp.

 

Någon med liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du måste gå till inställningar > hämta ny data och sedan välja hur ofta den ska hämta mailen. Troligen har du just nu manuellt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, det är inte det som är felet om han får notification när det kommer till inkorgen men inte andra mappar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, slowmove har rätt. Mina inställningar är helt ok. Funderar på om det blir strul i och med att MobileMe officiellt inte stödjer regler för inkommande mail? Alla fall inte i webappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Regeln är inställd i Mail på min dator och sen har jag bockat för att MobileMe ska synka epostregler under systeminställningar och MobileMe.

 

Man kan varken redigera eller skapa regler i webbappen eller i iPhonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...