Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 3G sprucken.


doolar

Rekommendera Poster

Sökte men hittade ingen tråd om detta här, någon mer som råkat ut för sprucken lur?

 

Min har spruckit vid volymknappen, hörlursuttaget och runt kameralinsen, två veckor gammal ungefär. Inget fodral använt, har legat i fickan för sig själv. Ska knata ner till Teliabutiken i morgon och se vad de säger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ErnestoGuevara

Det är ovanligt. men Du är inte helt ensam, sök

internationellt om problemet på engelska,

spanska, tyska och franska.

 

Använd en internet automatisk översättare

om Du inte kan språken.

 

MVH

Che

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jo tack jag har läst hela tråden på exempelvis Macrumors, så jag vet att det är känt. Ville bara veta om det var någon mer i Sverige som har råkat ut för det. Min uppfattning ifrån den tråden är att det är ett ganska vanligt problem, många där har fått både en och fyra telefoner utbytta...

 

Sprickorna syns väldigt lite, jag såg något svart vid min volymknapp och kollade närmare under starkt ljus och såg då sprickorna på fler ställen, hade nog inte lagt märke till dom utan vetskapen om att sprickor existerar samt kollat under starkt ljus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, nej den tråden dök inte upp när jag sökte, vilket jag för övrigt inte skulle ljuga om på ett forum. Jag lägger ner Macworlds forum nu, maken till analt forum med konstiga moderatorer och urspårningar får man leta efter. Tack och hej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, nej den tråden dök inte upp när jag sökte, vilket jag för övrigt inte skulle ljuga om på ett forum. Jag lägger ner Macworlds forum nu, maken till analt forum med konstiga moderatorer och urspårningar får man leta efter. Tack och hej!

 

vad är ett analt forum? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stänger och hänvisar till länken här ovan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...