Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Garage eller förvaringsutrymme.

friend

Recommended Posts

Jag behöver få tag på en säker förvaringsplats för en del personliga tillhörigheter.

Det är sparade saker, kläder och lite sånt, så vi behöver inte tillgång till dem mer än ett par gånger per år.

Jag behöver nuvarande förvaringsutrymme för att förvara CD och LP skivorna i,

som trycks om 1-2 veckor.

Det är bra om det finns i Stockholm men några mil utanför är ingen svårighet. :propellerbaver:

Om du har något, så skicka mig ett PM genom forumet. :ThumbsUp:

Ska du lira

? :borstatanderna:

Det bör vl finnas en massa företag som hyr ut lagringsutrymme i Stockholm. Sökte på "Förvaring" i "Skarpnäck" på eniro.se och fick fram denna:

http://gulasidorna.eniro.se/query?what=ip&...rea=Skarpn%E4ck

Vet inget om företaget, men jag rekommenderar att du gör nåt liknande som jag gjorde.

Jo, fast de är så in i bomben dyra och jag behöver inte konstant till gång till utrymmet,

så jag kan ha sakerna i del av lada eller liknande bara det är säkert och torrt.

Glöm inte att se över försäkringssituationen när du förvarar saker i någon annans förråd.

T ex har hemförsäkringen en beloppsgräns för ersättning av föremål som förvaras utanför hemmet.

Vad gäller CDn bör du kolla vad skivbolagets försäkring säger.

(Better safe than sorry.)

Hoppas du hittar någon bra lagerplats!

Glöm inte att se över försäkringssituationen när du förvarar saker i någon annans förråd.

T ex har hemförsäkringen en beloppsgräns för ersättning av föremål som förvaras utanför hemmet.

Vad gäller CDn bör du kolla vad skivbolagets försäkring säger.

(Better safe than sorry.)

Hoppas du hittar någon bra lagerplats!

Tack för råd. :geros:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...