Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inget ÅÄÖ!


OlleGillarApple

Rekommendera Poster

OlleGillarApple

Jag har en fråga... Hoppas det är nån som kan svara.

 

Jag har nu köpt min iPhone 3g i Telias butik i Halmstad.

 

Men den funkar inte riktigt som den ska... När jag t.ex. skriver sms så finns inte ÅÄÖ med på skrivbordet. Och bara den ena högtalaren fungerar på undersidan, den vänstra.

 

Nån som har samma problem som jag ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. åäö finns om du håller inne a respektive o, dock klarar oftast ordlistan av att rätta till

 

2. Bara ena är högtalare, andra mikrofon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har själv läst igenom den 147 sidor tjocka handboken. Detta rekommenderar jag att alla gör. En gång, det räcker. Det finns lite saker jag snappade upp på vägen som jag inte hade genomskådat så snabbt. Handboken är lysande, bra svenska, bra och fina bilder och snygg layout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har själv läst igenom den 147 sidor tjocka handboken. Detta rekommenderar jag att alla gör. En gång, det räcker. Det finns lite saker jag snappade upp på vägen som jag inte hade genomskådat så snabbt. Handboken är lysande, bra svenska, bra och fina bilder och snygg layout.

 

 

Är det något man skulle fått med när man köpte telefonen? Jag fick ladda ned en pdf på engelska och använda som handbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det något man skulle fått med när man köpte telefonen? Jag fick ladda ned en pdf på engelska och använda som handbok.

 

 

Jak åkzå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Numera finns den även på svenska på den svenska sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...