Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Forumambassadören Anna anmäler sig


Anna Muller

Rekommendera Poster

Vi har varit lite dåliga på redaktionen på att synas här i forumet. Några av er har inte vetat vem ni ska vända er till när ni undrar något eller vill ha hjälp med forumet. Det blir det ändring på nu!

Mejla mig på anna.muller@idg.se om det är något ni vill förmedla eller ha hjälp med. :kaffe:

Alla på redaktionen ska skriva liter mer här på forumet, inte bara tjyvläsa ;). Vi ses i trådarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yay!

 

Ja, jag har ju undrat vart ni har hållit hus ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du tittar in Anna :storkram:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmy Lee Skrufve

...och även jag kommer att titta in så ofta jag kan! :citation:

 

Om ni har förslag på artiklar/funktioner/nya specialsajter som ni vill se på MacWorld.se - eller vill ge lite feedback - får ni gärna droppa ett mejl till mig på: jimmy.lee.skrufve@idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumambassadören Anna anmäler sig

 

lediga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Och jag finns här i kulisserna och övervakar allt. FRA-style ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte höra med er forummedlemmar: Vad förväntar ni er av oss på redaktionen här i forumet? Realistiska förväntningar alltså ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh, jag har faktiskt undrat var red. håller hus, trevligt om ni kikar in lite. Iofs förstår jag om det är ont om tid, man fastnar så lätt här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte höra med er forummedlemmar: Vad förväntar ni er av oss på redaktionen här i forumet? Realistiska förväntningar alltså ;).

 

Att ni dyker upp - lite då och då.

 

Kanske svarar på någon fråga och liksom ger er tillkänna så att vi vet att ni inte är som jultomten (att det efter några år visar sig att det är farsan vilket man ju misstänkt sedan länge).

 

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag finns här i kulisserna och övervakar allt. FRA-style ;)

Ja du har j vart borta ett bra tag, haft bra semester?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Ja du har j vart borta ett bra tag, haft bra semester?

Ypperlig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte höra med er forummedlemmar: Vad förväntar ni er av oss på redaktionen här i forumet? Realistiska förväntningar alltså ;).

 

Jag känner inte att ni ska behöva vara förpliktigade med någonting formellt i forumet, men gör gärna som Marcus Hedenström moderatorn här. Att ni kanske kollar in då och då. Slänger in en kommentar här och där (vad helst ni är intresserade av).

 

Att ni kollar in på "tipsa oss" delen och kanske slänger in en kommentar om att ni ska använda infon eller att den är olämplig (ni måste inte göra detta på varenda tråd)

 

Jag älskar för övrigt macworld.se, bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni kollar in på "tipsa oss" delen och kanske slänger in en kommentar om att ni ska använda infon eller att den är olämplig (ni måste inte göra detta på varenda tråd)

mikamar brukar va aktiv där :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad förväntar ni er av oss på redaktionen här i forumet? Realistiska förväntningar alltså ;).

Soppa världssvälten, alla krig och ge alla mänskliga rättigheter och en kram om dagen. ^_^

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soppa världssvälten, alla krig och ge alla mänskliga rättigheter och en kram om dagen. ^_^

B)

 

Inget mer? I'll fix!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände med servern i går kväll nu då..???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände med servern i går kväll nu då..???

 

Vet ej... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget mer? I'll fix!

Det skulle vara kul om ni kunde snoka reda på lite mac-relaterade "nyheter" från OS. Det är ju ganska aktuellt, och om man skulle kunna sitta hemma och heja lite extra på macanvändare skulle det säkert vara intressant för många.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle vara kul om ni kunde snoka reda på lite mac-relaterade "nyheter" från OS. Det är ju ganska aktuellt, och om man skulle kunna sitta hemma och heja lite extra på macanvändare skulle det säkert vara intressant för många.

 

Tror jag såg något program på svt där Christian Olsson's flickvän/sambo/fru... hade en MacBook :borstatanderna:

 

(Nu ska väl inte han till OS men det är ju ganska relaterat ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag såg något program på svt där Christian Olsson's flickvän/sambo/fru... hade en MacBook :borstatanderna:

 

(Nu ska väl inte han till OS men det är ju ganska relaterat ;) )

 

Visst är han där, han bar ju svenska flaggan! (iofs inte så mycket skoj med att heja på honom i den grenen...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

häng lite i papperskorgen och slösa bort timmar med tid som kunde utnyttjats bättre, det gör jag :) men så fick jag ju ett Officepaket för att jag var missbrukare :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag finns här i kulisserna och övervakar allt. FRA-style ;)

 

Frandreas! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...