Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mest lyssnade låten på iTunes just nu?


noname93

Rekommendera Poster

Hur många här har "fuskat" med spellistan och tryckt fram låten med muspekaren till slutet och sen startat låten igen och gjort samma sak?

 

Så här alltså:

post-17785-1219595897.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir lika förvånad över hur blandad (tycker jag iallafall) min musiksmak är när jag tittar på den här listan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många här har "fuskat" med spellistan och tryckt fram låten med muspekaren till slutet och sen startat låten igen och gjort samma sak?

 

Jodå, det har jag gjort ett par gånger för länge sen för att få upp statistiken. Men så förbannat roligt var det inte att jag fortsatte. :D

 

Lite off topic kanske men, hur gör ni för för att få bilderna direkt i inlägget, med den där svarta "ramen" runt om? Min bild blev bara en bifogad fil. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jodå, det har jag gjort ett par gånger för länge sen för att få upp statistiken. Men så förbannat roligt var det inte att jag fortsatte. :D

 

Lite off topic kanske men, hur gör ni för för att få bilderna direkt i inlägget, med den där svarta "ramen" runt om? Min bild blev bara en bifogad fil. :fundersam:

Vi kör i PNG-format ;) JPEG funbkar också vet jag, hur det är med andra format vet jag ej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kör i PNG-format ;) JPEG funbkar också vet jag, hur det är med andra format vet jag ej!

 

Sedär. Jag tog en skärmavbild och då blev det en .tiff-fil, men det är väl inte hela världen... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En uppdatering av mina låtar:

post-27961-1219767411.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-27865-1219770952.png Sådär!

 

Misstänker att jag har haft Disturbed-albumet igång och sedan somnat, för så jävla mycket har jag då inte lyssnat på det! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Min nya uppdaterade.. 25 mest lyssnade låtarna... haha stämmer faktiskt rätt bra!

post-29954-1229795976.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

En uppdatering samt ett försök att väcka tråden till liv igen:

 

post-29954-1241962320.jpg

 

Stämmer in riktigt bra faktiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-18935-1241969924.png
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-18935-1241969924.png

 

En som gillar Pink Flyods - Animal. Riktigt bra album. Har du nån gång varit och kollat på det svenska coverbandet P- Floyd? Dom är kanon bra. Rekomenderas verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En som gillar Pink Flyods - Animal. Riktigt bra album. Har du nån gång varit och kollat på det svenska coverbandet P- Floyd? Dom är kanon bra. Rekomenderas verkligen.

 

 

En platta som hamnat i skuggen pga av Dark side of the Moon och The Wall.

 

Nej har tyvärr inte det. Dock hört endel om dom, spelade tydligen i Rättvik för någon sommar sen. Hade varit riktigt häftigt att se dom där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seether-Breakdown, men lyssnar i princip aldrig på musik med iTunes, kör bara Spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...