Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hej på er !


Snapphane

Rekommendera Poster

Tjenare gott folk, tänkte bara presentera mig här som "nygammal" ! Har hängt och läst en del här under lång tid och nu är det dags, 27 bast och Macknast :bultandehjarta:

 

Har en iMac 20" -06, en Macbook, iPod shuffle, iPod Nano och idag så skaffade jag mig en iPhone 8gb, så nu gör jag slag i sak och introducerar mig här, sitter i denna stund och beställer lite godis till iPhonen såsom fodral och blåtandsheadset. Jisses vilken trevlig telefon, blev starkt överraskad av dess elegans och enkelhet, fantastiskt,...precis som min iMac och MB !

 

Hoppas vi får många trevliga pratstunder hör på forumet grabbar och töser !

 

Mv

Snapphane

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och hjärtligen välkommen!

 

haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar för trevligt och snabbt bemötande :) Har "hängt" på många forum i mina dagar men detta är ju helt klart det trevligaste jag stött på !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid trevligt med nytt folk. Jag har en iphone 3g 8gb med! :) Och jag håller med om enkelheten!

 

Har en fin artwizz fodral, köpt på macoteket. fungerar väl sådär, den har en förmåga att samla lite damm och det är svårt att ta bort allt kladd från skärmen när fodralet är på.

 

Men iaf, Härligt med nytt folk och hoppas du kommer trivas här!

 

(och en klassiker från mig kommer bli hedanefter att avsluta inlägg med:)

Zài jiàn! (vi ses!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o välkommen hit. :)

 

Skönt o höra positiva respons om iPhone 3G, nu när jag bestämt mig för att skaffa en. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit! Det är ett trevligt krypin att hänga på när man har tråkigt på jobbet... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan och välkommen ! :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit till denna lilla underbara värld :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack ! Är så nöjd med min iPhone, lite störd på att man inte kan skicka mms bara men det tillhör ju inte denna tråden ! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet. :geros:

Grattis till godisprylarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag hälsar dig hjärtligen välkommen!

till vårt mysiga kryp in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack allihopa ! Har även köpt ny bil nu med kommunikationspaket, dvs. Blåtand och handsfree, hoppas det synkar bra med iPhonen ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...