Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nästa leverans iphones


Valter10

Rekommendera Poster

Hej, är det någon som vet något om när nästa leverans av iphone kommer ut, jag bor i Lund och är jätte sugen på min iphone! Jag förhands bokade den för två veckor sedan och undrar om ni vet på ett ungefär när man kan få den.

Mycket tacksam om någon svarar. :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns redan en tråd om detta som jag skapat.. sök sök SÖÖK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen det gällde ju mycket tidigare leveranser, jag vill veta när dem kommer få in nya leveranser i Skåneområdet. PICK PICK PICK :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick in på Telia, Backaplan i Göteborg och köpte en lur utan abonnemang till och med. Detta gjorde jag idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det undrar jag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, är det någon som vet något om när nästa leverans av iphone kommer ut, jag bor i Lund och är jätte sugen på min iphone! Jag förhands bokade den för två veckor sedan och undrar om ni vet på ett ungefär när man kan få den.

Mycket tacksam om någon svarar. :propellerbaver:

 

Kör ut till Center Syd istället, där finns alla varianter tillgängliga för försäljning. Så slipper du vänta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 GB lär väl gå att få tag i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar också hur du kunde köpa en iPhone utan abbonemang hos Telia. Jag får nog åka dit på lunchen och testa jag med...

 

Jag kan återkomma senare med hur det gick. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör ut till Center Syd istället, där finns alla varianter tillgängliga för försäljning. Så slipper du vänta!

 

Har dem 16 gig modellen kvar där också tror du?, Jag har inte gjort någon sån hära intresseanmälan men jag har förhandsbokat en och det var för drygt 2 veckor sedan, tror ni att man kan avboka den och köpa en på center syd om den finns tillgänglig nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har dem 16 gig modellen kvar där också tror du?, Jag har inte gjort någon sån hära intresseanmälan men jag har förhandsbokat en och det var för drygt 2 veckor sedan, tror ni att man kan avboka den och köpa en på center syd om den finns tillgänglig nu?

 

Det är inga problem att köpa den i någon annan butik. Det är ju trots allt bara en intresseanmälan du gjort.

 

16 GB finns där också. Både vit och svart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan boka upp dig och beställa från hur många butiker du vill, och när du väl fått den från en (och lämnat ett giltigt avtal) så blir de andra ogiltiga då man bara får äga en iPhone per person i Sverige i dagsläget. I butik skriver du avtalet när du hämtar ut den så det lär du inte ha gjort ö.h.t.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde en 8GB på telia.se den 24 (har väl tagit tid för skulle flytta numret men nu har jag fått sim kortet) och pratade med dem för 10 minuter sen på telia.se då skulle de få in 8gb i slutet av augusti sa dem :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man läser det mycket finstilta på företagssidan så finnder man svaret hur man kan köpa utan att binda upp sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilläggas kan att alla Teliamänniskor inte har läst denna lilla och grå text.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan boka upp dig och beställa från hur många butiker du vill, och när du väl fått den från en (och lämnat ett giltigt avtal) så blir de andra ogiltiga då man bara får äga en iPhone per person i Sverige i dagsläget. I butik skriver du avtalet när du hämtar ut den så det lär du inte ha gjort ö.h.t.

 

 

Jag kan ha flera abonnemang och alltså köpa en iPhone per abonnemang.

 

:borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, så fick inte jag göra. : <

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ditt företag avtal med Telia så har ni rätt att köpa en iPhone till befintliga abonnemang utan krav på bindning. Detta står klart och tydligt om än med grå skrift. Jag flyttade bara över mitt SIM-kort och körde.

 

Notera att det gäller bara företag med avtal, inte företag utan avtal eller privatpersoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ditt företag avtal med Telia så har ni rätt att köpa en iPhone till befintliga abonnemang utan krav på bindning. Detta står klart och tydligt om än med grå skrift. Jag flyttade bara över mitt SIM-kort och körde.

 

Notera att det gäller bara företag med avtal, inte företag utan avtal eller privatpersoner.

Men telefonen i sig är väl fortfarande låst till Telia eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...