Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone-önske-listan


Anna Muller

Rekommendera Poster

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

uttag för extern antenn, så att det går att montera med handsfree i bil osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar gör jag inget! än!

 

Framtiden kommer väll kantas av ångest när jag vill spela in något "video/ljud"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutom självklarheter som redan tagits upp, som MMS, videoinspelning, copy/paste osv så vill jag ha inbyggd radio! Förstår inte varför det inte finns. I dagsläget går det enligt vad jag förstår inte ens att använda Apple Radio Remote till iPhone :chockadskeptisk:

 

Men jag är ändå löjligt lyckligt över min iPhone 3G :bultandehjarta:

 

/Mvh, Malin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Inställning så att telefonen ringer högt även när hands-free är i. Det klarar de flesta andra telefoner.

*Alarmet måste kunna köra igång även om telefonen är avstängd. Helt sjukt att det inte gör det.

*Det är skitjobbigt att det inte går att vidarebefodra SMS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjlighet att stänga av accelerometern, exempelvis vore det bra nu när jag ligger på sidan i sängen.

 

Det har Apple tänkt på :).. (eller är det bara så accelerometern funkar tekniskt??).

 

Testa att vrida till bredläge, och sedan vrid iPhonen med home-knappen uppåt. Tada, den stannar i bredläge!

 

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det bara är på min, men den verkar bara ha "master volume" dvs om jag har ringsignalen på max och sedan lyssnar på musik på väldigt låg volym hör jag knappt när det ringer nästa gång för då är volym-slidern nere på typ 1/3..

:(

Så, separat ring och musikvolym tack!

(med reservation för att det bara är mitt ex som är keff i det avseendet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har Apple tänkt på :).. (eller är det bara så accelerometern funkar tekniskt??).

 

Testa att vrida till bredläge, och sedan vrid iPhonen med home-knappen uppåt. Tada, den stannar i bredläge!

 

/G

Har de inte alls, det funkar i Safari men inte vid bildvisning. Och hur gör om jag inte vill sängsurfa i bredläge?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar en dum grej som jag blev beroende för många år sedan.

Bekräftelse för ett skickat sms, alltså så man vet om mottagaren fått meddelandet levererat.

Det kunde man löst med att "pratbubblan" blivit röd om sms:et inte nått fram.

 

Prova *kv# i början på SMS:et så får du ett kvitto på om mottagaren fått det eller inte. Kanske inte lika snyggt som röd pratbubbla men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt. Jag har i alla fall inte det på min 3G.

 

 

när du spelar en låt. ta mitt på skärmen så du får upp reglaget så du kan förflytta dig i låten. till vänster om det reglaget har du repetition och till höger shuffle. Ser ut som två pilar som omsluter varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt. Jag har i alla fall inte det på min 3G.

 

 

när du spelar en låt. ta mitt på skärmen så du får upp reglaget så du kan förflytta dig i låten. till vänster om det reglaget har du repetition och till höger shuffle. Ser ut som två pilar som omsluter varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stöd för A2DP-profilen, så att man kan lyssna på musik med BT-headset i stereo.

 

 

Håller med, det är ju helt häpnadsväckande att en musikmobil inte har detta! Jag blev heldeppig när jag kom hem och parkopplade mina stereolurar och sedan inte fick ut musik i dom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabilare surfning. Min stänger ner safari ibland mitt när jag surfar. Det är inga problem att starta om safari igen, men man får logga in om man tex är på något forum och inte fasen ska väl safari fimpa lite sådär bara ibland?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, det är ju helt häpnadsväckande att en musikmobil inte har detta! Jag blev heldeppig när jag kom hem och parkopplade mina stereolurar och sedan inte fick ut musik i dom!

Jag är iofs rätt säker på att det går att lösa med en mjukvaruuppdatering, så det bör gå att lösa på nuvarande modeller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns mycket som skulle kunna vara bättre. Men värst är ändå det buggiga operativet. Det värsta lär dock vara fixat i 2.1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är i iPod-läget kan man ju klicka på bilden och få fram reglage och se text. vore bra om man kunde få fram övrig info (år, kompositör, kommentarer osv). Informationen finns ju redan i filen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Stöd för A2DP-profilen, så att man kan lyssna på musik med BT-headset i stereo.

Klipp och klistra funktion.

Möjlighet att välja egna ringsignaler till SMS, mail, alarm m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunna avbryta ett sms när det håller på att skickas, om man precis hunnit klicka och sett att det är till fel person eller man stavat fel ska man kunna avbryta sändningen och rätta till sitt lilla fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit schysst, men jag vet å andra sidan sett ingen mobil som har den featuren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit schysst, men jag vet å andra sidan sett ingen mobil som har den featuren?

 

Vill minnas att alla mina tidigare mobiler i alla fall har haft texten "Avbryt" på en av valknapparna när ett sms skickas. Om det funkat eller inte har jag noll koll på dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

olika färger på olika kalendrar

Går fint med mobileme.

Saknar en dum grej som jag blev beroende för många år sedan.

Bekräftelse för ett skickat sms, alltså så man vet om mottagaren fått meddelandet levererat.

Det kunde man löst med att "pratbubblan" blivit röd om sms:et inte nått fram.

 

bra tänkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när man vrider iphonen i internetläge så vrider sig skärmen och man får ett större tagentbord att skriva på... Det borde funka i menyn eller iaf när du använder av något textbaserat där man kan skriva. Tycker det är rätt uselt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...