Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Så blir iphoneägare av med sitt abb. hos telia


the_fine

Rekommendera Poster

Men man måste väl fotfarande lämna tillbaka telefonen? Alltså är det inte bara abonnemanget man blir av med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givetvis, det är ju telefonen man reklamerar, och abonnemanget räknas som en del av telefonen i artikeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Givetvis, det är ju telefonen man reklamerar, och abonnemanget räknas som en del av telefonen i artikeln.
Så sa de inte på telia buitiken i Norrköping
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske missuppfattar, men det verkar ju sjukt ologiskt att reklamera abonnemanget för att telefonen inte uppfyller kraven. Ta du ditt simkort och stoppa i en annan 3G-lur så ska du se att det är telefonen som strular och inte abonnemanget. Således borde du ju inte kunna reklmaera abonneamanget och samtidigt behålla telefonen, när abonnemanget är felfritt till skillnad från din iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske missuppfattar, men det verkar ju sjukt ologiskt att reklamera abonnemanget för att telefonen inte uppfyller kraven. Ta du ditt simkort och stoppa i en annan 3G-lur så ska du se att det är telefonen som strular och inte abonnemanget. Således borde du ju inte kunna reklmaera abonneamanget och samtidigt behålla telefonen, när abonnemanget är felfritt till skillnad från din iPhone.
jag vet det är inte logiskt. Men det var vad de sa.

 

Jag är med övertygad om att det är hårdvara så är usel. Vilket inte Telia kan rå för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det behöver dock inte vara Telias "fel" för att de måste ta tillbaka produkten, det räcker med att de säljer produkten för att kunden skall kunna åberopa konsumentköplagen. Sedan är det Telias problem att reklamera produkten till sin leverantör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...