Jump to content
Just nu i M3-nätverket

amsn fungerar inte

stabilt12

Recommended Posts

Hej.

Helt plötsligt fungerar inte min amsn. Jag vet inte vad som är fel.

Den försöker hitta servern men det går inte.

Vet inte om jag råkat slänga något som behövs för att köra det eller något.

Någon som kam hjälpa till??

Det är antagligen protokollet för aMsn som för tillfället inte fngerar som det ska...

Attans!

Jag kör microsoft messenger funkar i alla fall..

larslucidor

Min aMsn kastar fram en kryptisk errordialog (se bild) men den loggar ändå in...

post-4464-1217961602.png

Min aMsn kastar fram en kryptisk errordialog (se bild) men den loggar ändå in...

Det kom en uppdatering i förrgår som löser det problemet.

Ja, och den funkar mycket bättre än i tidigare versioner. Nu funkar offline-meddelanden igen, och inloggningen går mycket snabbare än vad den gjorde förut.

Inloggningen till aMSN fungerar inte längre. Fungerar version 0.97.2 ?

Enligt Dev Team för aMSN så ska senaste versionen fungera eftersom protokollet just blev ändrat.

Lycka till!

Min amsn slutade fungera så jag installerade version 0.97.2. Nu funkar det att starta och den loggas in automatiskt. Det kommer även upp en ruta där den visar att jag har mail i inkorgen MEN jag får inte upp något fönster för kontakter (huvudfönstret) på skärmen !

Jag kan via menyraden högst upp välja att skicka meddelande till kontakter och får då upp medelandefönstret till kontakten så jag kan skicka mess. Men fortfarande inte fönster för kontakter ! Det enda som händer är att det ligger ett litet vitt streck på skärmen, typ 1-2 pixel bred å 5 hög. Är det mitt kontaktfönster som blivit jättelitet ? Kan inte klicka på det eller få det större på nåt sätt

Har provat att ladda ner programmet igen och installera om det men det blev samma fel. Nåt annat tips på vad man kan göra för att lösa felet ?

Har en Macbook pro och Mac OS X 10.4.11

Mvh Anders

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...