Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 2.01 - Lista över förbättringar


IPX9000

Rekommendera Poster

Jag får då fortfarande felmeddelande när jag försöker mig på operatörsuppdateringen, någon mer?

 

Jag med, och idag på eftermiddagen så får jag inte data över 3G eller Edge att fungera (fungerar utmärkt med WiFi). Dock fungerar det att ringa..... märkligt :S Tror att jag vill få dendär uppdateringen att fungera nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OCH FÖRSÄMRINGAR:

 

Jag har ett par V-Moda lurar med talsvarsknapp/musikpausknapp.

Den knappen slutade fungera i och med 2.0.1 ... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenofsweden
Jag med, och idag på eftermiddagen så får jag inte data över 3G eller Edge att fungera (fungerar utmärkt med WiFi). Dock fungerar det att ringa..... märkligt :S Tror att jag vill få dendär uppdateringen att fungera nu...

 

Är det någon som lyckats uppdatera operatörsinställningarna? Märkligt om någon kan, men andra inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som lyckats uppdatera operatörsinställningarna? Märkligt om någon kan, men andra inte?

 

jag lyckades på första försöket, och felet med detta är alltså telias, inte apples...det är operatörerna som är sega med att skicka ut operatörsinställningarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså felet för mig är att den hävdar att min iphone ej är ansluten till internet, är det alltså detta som är telias fel? för internet fungerar ju i övrigt anmärkningsfritt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenofsweden
jag lyckades på första försöket, och felet med detta är alltså telias, inte apples...det är operatörerna som är sega med att skicka ut operatörsinställningarna

 

Hmm... det är just det som jag tycker är märkligt?

Om det nu är Telia som är sena med att skicka ut nya operatörsinställning i samband med Apples uppdateringar, hur kan då du lyckas uppdatera, men inte jag?

Inställningarna laddas väl upp centralt någonstans så de blir tillgängliga för alla iom att man dockar luren.

 

Senaste 2-3 ggr jag dockat luren så får jag inte ens upp att det finns någon uppdatering?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste 2-3 ggr jag dockat luren så får jag inte ens upp att det finns någon uppdatering?

 

 

Det lär ju vara för att senaste är installerade och uppdateringen fungerade för dig också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill knappt tänka på att det är en Appleprodukt just nu, tycker den har för mycket brister jämfört med deras andra produkter. Det känns som dem hade en deadline att följa men inte var klara med innehållet. Hoppas det kommer bättre uppdateringar snart. Operatörsinställningarna som skulle uppdateras när jag körde in 2.0.1 kraschade hela tiden, så jag fick strunta i dem, kanske ngt som funkar idag.

 

Dem som sen skriver att det är världens bästa telefon vågar ju inte erkänna dess brister för sig själva ;)

Amen.

 

Jag håller med till 100%. Jag har tidigare valt att punktmarkera vissa Windows-nördar i min omgivning med Apple-propaganda :ThumbsUp: tidigare. Men jag drar mig numera att hala fram iPhonen ur fickan bland folk. "Kontakter" segar som aldrig förr (trots uppdateringen), Safari hänger sig ALLTID efter ca 20 minuters surfande och rätt var det är så hänger sig hela telefonen.

 

Jag har mycket svårt att dölja min besvikelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amen.

 

Jag håller med till 100%. Jag har tidigare valt att punktmarkera vissa Windows-nördar i min omgivning med Apple-propaganda :ThumbsUp: tidigare. Men jag drar mig numera att hala fram iPhonen ur fickan bland folk. "Kontakter" segar som aldrig förr (trots uppdateringen), Safari hänger sig ALLTID efter ca 20 minuters surfande och rätt var det är så hänger sig hela telefonen.

 

Jag har mycket svårt att dölja min besvikelse.

 

Word!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...