Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 2.0.1


Evil

Rekommendera Poster

får ingen kontakt med min airportexpress sen jag uppdaterade min iphone (telia) varken med telefonen eller min macbook, har testat att starta om alla tre, dragit ur och satt i sladden till airport! (surfar på grannens wlan nu!)

Nån mer som råkat ut för detta? Kan ju va en slump att bredbandet strular just nu också... :superirriterad:

 

märkte nu dessutom att program nedladdade från appstore inte funkar.... :superirriterad: :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Den där operatörsuppdateringen...

 

Det kanske är så att Telia vill att vi ska kunna använda Visual Voicemail? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till följd av dagens artikel på MacWorld:

 

Hur tänker ni klaga på 3G-täckningen hos Telia för att de ska få in tillräckligt med klagomål för att ta tag i problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående kameran som tydligen inte blivit bättre;

Känns knappast okej att i en senare produktversion försämra en funktion till denna grad.

Innan 2.0 var den snabb ju.

Man kan verkliigen glömma ögonblicksbilder, och varje gång får mans stå o vänta på att den kommer igång. Länge. Ush, kasst kasst kasst..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om den krånglande operatörsuppdateringen för 2.0.1 har försvunnit nu… får bara upp ett meddelande om att 2.0.1 är den senaste uppdateringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, jag väntade ett dygn för att slippa det som alla talat om så min gick igenom helt prickfritt och telefonen känns mycket kvickare i SMS och Kontakter framförallt. Nu återstår och se hur täckningen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick samma problem som jag hade tidigare: att mina App Store-nedladdade program kraschar (när jag har omkring 50 program på iPhone). Sedan verkar inte min iPhone säkerhetskopieras på ett korrekt sätt. Innan uppdateringen återställde jag telefonen och då fungerade inte säkerhetskopian och det verkar vara samma fel nu känns det som. Jag har funderat på att återställa telefonen (via iPhones menyer - inte i iTunes) och sedan fortsättningsvis bara ha en "sida" med program eftersom denna telefon inte klarar av att man har fler program...! :S

 

 

 

Douglas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju skriva ett litet inlägg och berätta att buggen där bokstäverna hakar upp sig i till exempel SMS-programmet fortfarande är kvar... Fast mer sällan och nu räcker det med att tvångsavsluta för att få det att sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker problemen finns kvar, Safari crachar fortfarande och igår ville knappt Band starta.

det är väll bättre men inte bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontaktlistan + SMS hackar fortfarande, men inte varenda gång.

Det kan bli problem med synkningen av program i iTunes. Samt App Store på telefonen.

 

Ge oss 2.1 nu! Fixa fixa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt tangetbord i sms laggar som f*n. Kan inte ens skriva fort, utan måste ta varje bokstav för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte ens skriva fort, utan måste ta varje bokstav för sig.

Vilken telefon kan skriva fler bokstäver samtidigt? Vilken människa kan skriva flera tkn samtidigt på ett tangentbord med vettigt budskap som följd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...