Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Söker hjälp till ipod och itunes


onkelkonkel

Rekommendera Poster

Idag köpte jag en ipod classic 160 gb. När jag anslutit den till min dator och överfört låtarna jag vill står det att jag ska mata ut den för att inte skada mjukvaran itunes. Har aldrig använt itunes innan så jag är inte speciellt bra på det. Problemet är nu att jag inte kan mata ut min ipod från datorn för det står att den innehåller filer som används i ett annat program. Hur ska jag göra för att kunna mata ut den riktigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trycker du på mata ut knappen i iTunes? Den lilla eject-symbolen bredvid iPod-namnet i vänsterkolumnen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gör jag, har provat allting. Jag kör pc och har försökt mata ut den från ipod ikonen i den här datorn men får samma svar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta har jag fått flera ggr, jag har lyckats en gång med att stänga av itunes och annat som kan tänkas använda ipoden, som itunesHelper.

 

Kolla om det är något som du tror kan använda ipod, men då den är ny så bör ju bara itunes och ituneshelper använda den. Stäng av båda dessa och starta om itunes så kanske det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

använder du iPoden som lagringsutrymme? Kolla att du inte har nåt på din iPod (utöver musik/film och det vanliga)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...