Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Morgan Freeman skadad i bilolycka


friend

Rekommendera Poster

Hoppas att han är OK. :(:geros:

En utsökt och brilliant skådespelare.

Han och Jessica Tandy var så bra i Driving Ms Daisy.

 

Den Oscarsbelönade amerikanske skådespelaren Morgan Freeman, 71 år, vårdas på sjukhus efter en allvarlig bilolycka, uppgav amerikanska medier på måndagen.

Artikeln i DN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj!

 

Hoppas verkligen han blir okej.

Såg han nyligen i The Dark Knight, han är en riktigt bra skådespelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj!

 

Hoppas verkligen han blir okej.

Såg han nyligen i The Dark Knight, han är en riktigt bra skådespelare.

 

Ännu ett skäl att se på filmen.

 

Alla verkar vråldigga den.

 

Lycka till Morgan :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra, han är en favoritskådespelare. Jag gillar honom bäst i The Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet) där han har huvudrollen och är filmens berättare, men också Seven och nyligen i The Bucket List.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas han är okej, då han är en av mina favoritskådespelare.

Har tom skickat ett brev och bad om autograf förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dark knight är inte så bra som alla säger..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den är bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har brutit vänstra överarmen, fått frakturer på axeln och nacken. Han blir troligtvis borta från all svårare fysisk aktivitet tre-fyra månader. I övrigt är han vid gott mod. Allt enligt CNN.

 

http://www.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies/08/...dent/index.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hålla med en av de första talarna... Driving Miss Daisy är något sjukligt bra...

 

Skönt att höra att han kommer repa sig, jag tror han kan klämma ur ett par riktigt bra roller innan han seglar vidare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra, han är en favoritskådespelare. Jag gillar honom bäst i The Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet) där han har huvudrollen och är filmens berättare, men också Seven och nyligen i The Bucket List.

Ska snart se The Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet).. men läser oxå om en favorittrilogi gjord till film jag läst flera ggr om Rama av Arthur C. Clarke där Morgan Freeman ska vara med.. :D

 

http://www.imdb.com/title/tt0134933/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska snart se The Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet).. men läser oxå om en favorittrilogi gjord till film jag läst flera ggr om Rama av Arthur C. Clarke där Morgan Freeman ska vara med.. :D

 

http://www.imdb.com/title/tt0134933/

God filmstund, önskar jag! Men apropå filmen (länken) så ska den vara under produktion och ska vara klar nästa år. Hoppas att Morgan orkar slutföra sin roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...