Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med iPoden i iPhonen


philipoo

Rekommendera Poster

Hej allihop på det grymma forumet!

 

Jag har fått problem med ipoden i iphonen:(

 

Efter att iPhonen hängt upp sig inne i Safari, så startade telefonen om sig automatiskt.

Och därefter funkar inte ipoden, när man är inne i ipoden står det att det inte finns några filer eller låtar.

Jag har tagit bort och lagt till låtarna igen utan resultat. Det står att låtarna finns på itunes, genom att kolla på hur mycket minne man har kvar.

 

Tacksam för hjälp, Hoppas nån på det här grymma forumet kan lösa problemet! :D:)

 

Jag vill helst inte återställa eftersom jag inte har gjort någon säkertkopia på länge, men det går ju och fixas om jag ska återställa. Och är det nån som har erfarenhet av återställning som vet om sms och kontakter osv. återställs om man säkerhetskopierar innan?

 

 

p.s Har inte jailbreakat telefonen. Det är 16 GB Svart!

 

Tack!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sms och kontakter ska återställas om du säkerhetskopierar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte precis starta en ny tråd där jag skriver om mitt problem som liknar ditt. Jag har nämligen vid två tillfällen (ett tredje på gång) behövt återställa min iPhone 8 GB eftersom den har startat om själv efter att jag har startat ett program. Sedan när den har startat om så står det i iPod:en

 

Inget innehåll

 

Du kan hämta innehåll från iTunes.

 

 

Efter att detta har hänt går det inte att starta något av mina, via App Store, nedladdade program. De program som fungerar är Apples "egna"; Aktier, Kalender, Kontakter, Bilder etc (förutom iPod). När jag har återställt iPhone så fungerar det ett tag men sen blir det likadant igen... En gång återställde jag i iPhones meny och en gång via iTunes men det fungerade bara ett tag. Nu senast kraschade det när jag skulle starta programmet SpeedBox.

 

Imorgon ska jag ringa supporten och prata med dem och höra vad jag ska göra. Min teori är att det är operativsystemet som det är någon bugg i (eftersom Apples egna program fungerar men inte "App Store-programmen" kanske det är något fel där?).

 

 

 

Douglas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...