Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

macworld.se samt forumet segt väldigt ofta?


2mkr

Rekommendera Poster

Är det bara jag eller är er hemsida grymt seg väldigt ofta, samt ligger nere titt som tätt. Det gäller även forumet då och då.

 

Borde inte ni som publicerar nyheter dagligen på er hemsida och som jag antar vill ha så mycket besökare som möjligt kunna ställa vissa krav emot dom som administrerar detta?

 

Varför har ni dessa problem och inte andra sidor hos IDG?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag eller är er hemsida grymt seg väldigt ofta, samt ligger nere titt som tätt.

Nj, du är långt ifrån ensam om att tycka att det är segt på forumet och MacWorlds nyhetssidor. Tyvärr så jobbar inte jag påå IDG, så jag kan inte göra så mycket åt saken. Mitt inlägg är bara min personliga erfarenhet som medlem på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Forumet är inte segt särskilt ofta, det var mycket värre för några månader sedan.

 

Men Macworlds hemsida är ofta seg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Ledsen att ni uppfattar våra sajter som sega. Forumet ska rulla på rätt bra vad jag vet.

MacWorld.se har också blivit bättre, men där jobbar vår IT-avdelning med någon sorts ny hårdvarucache över hela nätverket. Tror dock att de inte jobbar med full kraft så här i semestertider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte det var lite segt för några dagar sedan, men oftast flyer det på ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppfattar oxå forumet som lite segt i den totala inläsningen så här efter några dar när jag varit borta. Att läsa in sidor o scrolla oallt går bra men den blå listen i adressfältet står stilla, både i papperskorgen o i detta forum.. :ermm:

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppfattar oxå forumet som lite segt i den totala inläsningen så här efter några dar när jag varit borta. Att läsa in sidor o scrolla oallt går bra men den blå listen i adressfältet står stilla, både i papperskorgen o i detta forum.. :ermm:

Ja, det är samma sak som drabbar mig. Den laddar och så står det Laddar 21 av 30 objekt. Sedan händer inte så mycket. Det bara stannar upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne på MacWorld nu och skulle läsa om ryktet angående nya MacBook, så....

 

post-113-1217922410.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker också det har börjat sega oftare, det vart kanon ett tag men nu är det som sagt sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt skall vara rätt, idag går det fin fint igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...