Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nedgradera iPod Touch från 2.0


Marre21

Rekommendera Poster

Jag är i stort behov av hjälp. Jag uppgraderade min iPod Touch till 2.0 med PwnageTool, sen råkade jag tyvärr återställa den i iTunes till Apple's 2.0, vilket gör att iPoden har fått för sig att den inte kan ta något annat, varken PwangeTool's grejer eller original 1.1.4. Jag vill komma runt denna idioti och komma hem till 1.1.4 och snart även nya Installer 4 (inga kreditkortsnummer - 100% gratis = min melodi). Kan jag det, eller snarare hur gör jag? På YouTube finns bara massa korkade personer som beskriver som jag vet inte vad, och kör Windows hela bunten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du uppdaterade den med pwnage tool fick du väl en .ipsw-fil?

Då kan du återställa med den, genom att hålla in alt/option, klicka på återställ i iTunes och välja den .ipsw-filen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag lyckas inte med det! Jag får bara skyltjäveln om att nåt går fel helatiden! Jag är desperat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste nog nedgradera iTunes till 7.5, och ladda hem 1.14 .ipsw filen och sen göra en återställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått om den till Pwnage Tools. Dock får jag error 1600 när jag försöker återställa med 1.1.4, ska nedgradera till iTunes 7.5 och prova. Men säger den inte då att iPoden kräver iTunes 7.7?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ha 1.1.4 i Touchen, kan du inte använda iTunes 7.7. Är inte helt hundra på vilken tidigare version som krävs, men tror det räcker med 7.5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:superirriterad:

Jag lyckades få ner den till 1.1.4, det gick helt okej med iTunes 7.6.2, hade en dator som itne var uppdaterad. Dock såg jag att hela skiten var förgäves eftersom Installer 4 snart kommer till 2.0, och då tar jag hellre 2.0. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm, såg att installer 4 snart är här, iofs tycker jag Cydia verkar lovande oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och snart även nya Installer 4

 

Nya installer 4? Vad är det? Är det möjligt att ladda ner Appstore prylar gratis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...