Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iphone, telia webköp


dresx

Rekommendera Poster

Har hämtad ut min iphone 3g på posten men inget simkort.

Kommer det i separat försändelse? Är det någon som vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, kommer i separat kuvert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hämtad ut min iphone 3g på posten men inget simkort.

Kommer det i separat försändelse? Är det någon som vet.

Hur är det, får du igång iPhonen utan simkortet? Alltså kan du använda andra funktioner som ex kalender och sånt utan kortet. För min del hoppas jag på att få min iPhone senare i veckan, men porteringen från tele2 dröjer minst ytterligare en vecka. Är det nån vits med att öht packa upp telefonen när den kommer om man inte har ett fungerande simkort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte packa upp om du inte fått kort, fast jag tror nog du kommer göra det endå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte packa upp om du inte fått kort, fast jag tror nog du kommer göra det endå ;)

Hmm... :superirriterad:

 

Varför tar porteringen från Tele2 sån tid? En månad! Är det Telia som såsar, eller är det Stenbeckskan som obstruerar? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

samma sak som för mig, var dessutom i butik och försökte köpa men det gick inte eftersom jag redan hade beställt och min portering är inte klar förren 18/8.

Så jag ringde telia och frågade när min telefon kommer, svaret blev i slutet av aug.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krister Lindholm

Min portering från Tele2 tog 5 arbetsdagar...

Kanske kan ha att göra med att jag är företagskund?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Förhoppningsvis så är det som det brukar vara med Telia, dem har ingen aning om vad dem pratar om och kommer skicka min IPhone redan idag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min portering från Telenor tog 5-6 arbetsdagar. Fredag lunch till måndag kl 0300.

En månad...då är ngt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Beställde Iphone med portering 20 juli. Fick brev igår om att det kommer vara klart den 18 augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...