Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone Tillbehör


SierraKhaar

Rekommendera Poster

Någon som vet av en hemsida som har bra tillbehör till vettiga priser?

SOM skickar till sverige såklart ;D

 

Och nu snackar jag om tredjeparts tillbehör, inte bara Apples egna ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You go girl. Jag har letat som en galning men är fortfarande förkrossad över att den där sidan inte skickade utanför USA. Ring mig så fort du hittar något vettigt. Cao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte kollat upp det så noga än.

 

Jag skulle vilja ha en iphone 3g dock, så telefon ser ännu snyggare vid laddning och synkning.

Har googlat lite i de men det finns ju bara Apple orignal som kostar 225kr (plus usbkabel 150kr).Skulle gärna vilja ha bra tillbehör till bra pris:D

 

Någon som vet vart man kan köpa dock till iPhone 3g? eller en billig universal dock?

 

tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beställde headset från iphonebutiken i lördags eftermiddag, fick det idag...rekommenderas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte kollat upp det så noga än.

 

Jag skulle vilja ha en iphone 3g dock, så telefon ser ännu snyggare vid laddning och synkning.

Har googlat lite i de men det finns ju bara Apple orignal som kostar 225kr (plus usbkabel 150kr).Skulle gärna vilja ha bra tillbehör till bra pris:D

 

Någon som vet vart man kan köpa dock till iPhone 3g? eller en billig universal dock?

 

tack!

 

Sladden har du ju redan, den följde med telefonen.

Samma när man köper docken till iPod, den kommer utan sladd eftersom sladden levererades med iPoden. ;)

 

Jag har en Universal Dock så då räckte med att jag köpte själva adaptern för 70 spänn. Men jag förstår inte varför den säljs i 3-pack, jag behöver ju bara en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att massa tillbehör (ljudanläggninar och sådant) med ipod-dock vill ha en liten adapter i sig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet ifall istuff.se har semesterstängt eller liknande?, lade en beställning på en Invisible Shield i fredags men har inte ens fått ordern "bekräftad" av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Någon som vet av en hemsida som har bra tillbehör till vettiga priser?

SOM skickar till sverige såklart ;D

 

Och nu snackar jag om tredjeparts tillbehör, inte bara Apples egna ^^

Vi har precis byggt färdigt KaptenX iPhone tillbehör

bra priser hoppas jag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
iPhone-tillbehör

Yo kompis! Schyssta priser och så finns att få på iPhone-tillbehör går att få, men det som är viktigast för mig är att sidan är seriös och känns pålitligt - för de skall ju trots allt hantera dina betalkort, eller hur?

 

Jag testade för ett tag en sajt som hette Playman och köpte ett par displayskydd för 9 kr från dem. Helt OK pris... så när jag kände att jag kunde lite på dem så köpte jag ett skal och sedan en kabel också... Kan faktiskt rekommendera dem - får en bra känsla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...