Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

LAGG!


SierraKhaar

Rekommendera Poster

Är det nån som märker att ibland när man får ett sms och ska svara på det, så laggar det rejält?

Tar ca. 1-2 sekunder för iphonen att bekräfta varje tagentslag, något som i regel tar mindre än en sekund.

 

Ibland funkar det att trycka på hemknappen sen gå in i SMS osv, ibland laggar det TILLS jag svarat på just det smset men sen går det snabbt igen som det ska?! Ó_o

 

Nån som stött på denna vackra bugg och vet av nån lösning? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplever samma problem som du nämner, det laggar stundtals så mkt att det blir svårt att få ihop meningarna när man ska skriva sms. Även telefonen i sig laggar ibland för mig...

 

Detta är dock något som de flesta ägare av nya iPhone 3G eller de som kör 2.0 upplever skulle jag tro. Version 2.0.1 ska förhoppningsvis lösa detta problem.

 

Har problem med att surfa via 3G nätet, får inte upp sidorna även då jag har full 3G täckning. Men det kanske jag ska upp i ett annan tråd.... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som märker att ibland när man får ett sms och ska svara på det, så laggar det rejält?

Tar ca. 1-2 sekunder för iphonen att bekräfta varje tagentslag, något som i regel tar mindre än en sekund.

 

Ibland funkar det att trycka på hemknappen sen gå in i SMS osv, ibland laggar det TILLS jag svarat på just det smset men sen går det snabbt igen som det ska?! Ó_o

 

Nån som stött på denna vackra bugg och vet av nån lösning? :)

 

 

Din iPhone är helt enkelt töntigare än tex. min som fungerar perfekt. Men det är lungt min kära bror, vissa saker är bara födda till att vara sega :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har problem med att surfa via 3G nätet, får inte upp sidorna även då jag har full 3G täckning. Men det kanske jag ska upp i ett annan tråd.... :borstatanderna:

Ja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din iPhone är helt enkelt töntigare än tex. min som fungerar perfekt. Men det är lungt min kära bror, vissa saker är bara födda till att vara sega :skondans:

 

 

Haha är min töntigare när vi har exakt samma modell o färg?

Var det där det bästa du kunde komma med? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag också, laggar som f*n ibland, och det är riktigt j*vla drygt.. Men som sagt, hoppas det kommer ngn bra uppdatering inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att skriva bra rubriker >

 

Det är inget kul när man inte vet vad inlägget handlar om. Dessutom vet jag inte heller vad som menas med lagg.

 

Tycker att ordet "lagg" är ett ganska vanligt ord använt i datorvärlden.. Dem flesta har väl varit med om att ett spel laggar som f*n, synd att iPhone nu ska göra det :)

 

Lagg; Tappade fps, ryckiga menyer, släpande grafik m.m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen

Ok, jag är med B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag är med B)

 

Ja, efter att ha laggat lite först.... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har samma problem! fick lust att kasta skiten i väggen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde dom flesta tekniknördarna visste vad lagg vad så jag antog att folk skulle tänka "lagg? fan min laggar också!", klicka på ämnet o säga deras åsikt osv :)

 

Men skumt att dom inte har fixat detta än -.-

Skit störande dessutom när man inte ens har rört iPhones nånting så minnet kan ju inte vara upptaget med annat... hmmm, någon som vet om ALLA har problem med detta och om Apple har sagt nånting kring problemet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill minnas att det tillskrivs en minnesläcka i O/S. Så även om man inte lägger till/tar bort apps (i FLASH) så finns det fortfarande ett RAM-minne som blir med tiden trasigt. En omstart gör din iPhone lite piggare ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjukvaran, 2.0, är buggig. Förhoppningsvis fungerar 2.1 bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha är min töntigare när vi har exakt samma modell o färg?

Var det där det bästa du kunde komma med? :P

 

Jag var trött igår. Vad jag egentligen menade var att det handlar vem som håller i den. Min hand är skapt för att hålla i en iPhone och därför fungerar den perfekt hos mig men inte hos dig. Jau!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...