Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Behålla köpta saker


isac94

Rekommendera Poster

Finns det ngt sätt så man kan behålla det som redan ligger på iphonen om det är filer som man har lagt till med en annan dator ? Det är att jag har köpt en del apps med en annan dator och det skulle inte kännas så bra att bli av med dom och behöva betala igen :S Undrar även om det finns ngt sätt o behålla gammal musik ? som inte finns på datorn ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synkroniserar du med din dator kopieras de över, precis som om du laddat ned dem direkt till telefonen. Dessutom ligger applikationer som du laddat ned kvar under ditt konto så om du raderar dem och sedan vill "köpa" dem igen så kommer du att få ladda ned dem gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur det är med musiken. Med appsen kan du synka eller ladda ner igen utan att behöva betala en gång till. Och rimligen bör det vara så med musiken också...om du har köpt den från itunes. Men har du inte köpt den vet jag faktiskt inte om det går.

 

Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt svar var rörande appsen för det är det enda jag testat, vet inte hur det är med musik, men som ovan nämnt borde det ju inte vara någon skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sticker in en till fråga : Jag kan inte lägga in film (mp4 ) i itunes biblioteket vad gör jag för fel eller hur ska jag göra ??? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...