Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan man skriva en text på macen o spara den i anteckningar på iphonen?


bbkajsa

Rekommendera Poster

Jag undrar om man kan skriva en text på macen o sedan spara texten på anteckningar i iphonen?? Är det nån som vet?? I såfall hur gör man?? Vilket format skall jag spara texten i??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den funktionen väntar vi på, trodde verkligen de skulle fixa det med iPhone 3G med 2.0 men ikke.

 

Jag själv använder iPhoneNotes, men då är min iPhone hackad.

 

Det går att använda annteckningar i Apple-Mail, men de dyker upp som vanliga mail i din iPhone, ej redigerbara notes som du vill :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde att det funkade!!!!Hmm!! Föör det går att göra det på ipoden tror jag!!!

 

E det något sagt att dom skall fixa detta eller??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säker på att det funkar i iPoden?

Är ju samma programvaror i de båda, förutom telefonfunktionen då.

Har inte sett något att det skulle vara på gång, tittade lite på MobileMe, men hittar inte funktionen där heller.

Kan ju bara hoppas att de fixar detta, borde vara enkelt att fixa tycker jag, och allt annat syncar ju bra, så jag förstår inte varför de inte bakar in notes i syncen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen sådan funktion, ännu, på en oknäckt telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns olika appar för att trådlöst föra över dokument till iPhone från Mac eller PC och sedan kan du läsa dem i iPhone, exempelvis word- eller pdfdokument. Men det var kanske inte det du vill göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill nog använda "Anteckningar" i iPhonen och något motsvarande i Macen, för att synca med varandra... Finns tyvärr inget sådant idag, känns ganska B...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...