peanjo66 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Brukar inte länka till ointressanta kvällstidningar så jag länkar istället till en ointressant morgondito: http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_1503863.svd Vad tror ni, var gubben dement eller bara dum eller kanske han hade alldeles för stor gudstro? Jag är bara glad att det inte var jag. I Sverige så hade han säkert blivit stoppad av luftfartsmyndigheten eller av någon schysst paragraf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClCdCm Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Totalkorkad. Men han var väl bara ivrig att få möta sin skapare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
friend Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Det fanns visst ett 11:te Guds Ord, som Gud tog bort eftersom han tyckte att det var så självklart att det ändå inte behövdes. Dock har numera människan utvecklats och kanske får vi se det infört snart. 11. Du ska inte uppföra dig som en åsna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alle112 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Haha hmmm :S sorligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.