yekeyeke Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Hejsan. Laddade ner senaste Itunes och ska lägga in ett mp3-album på min Ipod Nano. Jag drar mappen till min Ipod i Itunes. Inga konstigheter. MEN på min Ipod blir det två ex av varje låt! Varför? Kan man ställa in så att den inte gör två av varje låt. Jag antar att det är .m3u-filen som spökar till det! Har aldrig varit några problem tidigare. Skräp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorancarlsen Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Ja, se till att ta bort m3u-filen innan. vet inte om det är en bugg, men så bli det alltid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Först importerar du låtarna. En upplaga. Sedan importerar du spellistan, som i sin tur drar med sig samma låtar. Dubbel upplaga. Välj antingen eller. Det är alltså inte iTunes som gör två utav varje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.