slowmove Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Någon som vet vilka butiker som har iphone-tillbehör, typ bilhållare och skydd, när nu inte telia har det? Finns det i mac-butikerna eller i de "normala" elektronik-butikerna såsom elgiganten...behöver idag innan jag ska åka till kalmar+halmstad en vecka, så kan i nuläget inte beställa på internet då såklart Link to comment Share on other sites More sharing options...
simulacra Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Dockan finns varken hos macoteket eller inlife iaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chricke_iphone Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 App store eller Apple Store Link to comment Share on other sites More sharing options...
simulacra Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Har app store iphonetillbehör? intressant Link to comment Share on other sites More sharing options...
JNuS Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Har app store iphonetillbehör? intressant om man med tillbehör menar olika program mm till iphonen så ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaVe Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Ironi kallas det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
snook Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 köpte ett skydd till min iphone 3g på min lokala apple butik i Gävle, av en väldigt trevlig tjej i kassan En Griffin FlexGrip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasp Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Eftersom det inte finns macaffärer i alla städer (Örnsköldsvik) tycker man att Teliabutikerna på dessa orter åtminstone borde få sälja kablar, laddare och de mest elementära produkterna för att telefonen skall fungera. I mitt fall så glömde jag min laddare i sommarstugan och det känns lite surt att måsta beställa en ny sladd med de fraktkostnader som tillkommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_fine Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 I norrköping är det väl typ Kjell & co , Teknikmagasinet & DS Store som har det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simulacra Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Orsaken till att det finns skärmskydd och 3epartstillbehör är för att ipod touch funnits och det har funnits en tillbehörsmarknad hos dem som köpte in iphone 2g svart. "Riktiga" iphone 3g tillbehör dröjer ett tag till eftersom apple behåller en liten exklusivitet på såna prylar i ungefär en månad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emelpee Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Telia har ju sagt att de ska sälja standard-tillbehören. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-PWR Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Teknikmagasinet har inga väskor som passar till Iphone 3G iallafall.. Mvh. Mathias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avlskarl Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Jag hittade en "ONYX IPHONE/IPOD TOUCH VÄSKA SVART" på www.dustinhome.se - så nu är det bara att vänta på att min iPhone 8GB kommer någongång /Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
FnuX Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 http://megastore.se/?catid=HOMEMHIP För er som inte har någon butik i närheten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.