magnus Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 SPelar ingen roll vad jag gör, plötsligt blir skärmen vit men lite streck här och var och så har den låst sig. måste tvångsomstarta nallen... Kör just nu restore på den så hoppas det kanske ordnar något. surt, då köpte den igår :-/ Någon med liknande problem? Verkar ganska random när den hänger sig, dvs inte något speciellt program (har läst att bildvisnings ska va problem, och stora bilder vid surf...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pesek Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Har tyvärr inget svar att ge dig, utom att tipsa dig om att det fanns en hel del liknande problem när jag sökte via google. En del löste det genom en annan version av firmware. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor B Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 SPelar ingen roll vad jag gör, plötsligt blir skärmen vit men lite streck här och var och så har den låst sig. måste tvångsomstarta nallen... Kör just nu restore på den så hoppas det kanske ordnar något. surt, då köpte den igår :-/ Någon med liknande problem? Verkar ganska random när den hänger sig, dvs inte något speciellt program (har läst att bildvisnings ska va problem, och stora bilder vid surf...) Så skall den inte bete sig, låter som ett måndagsex som du skall reklamera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daphox Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Om det inte funkar med restore får du nog tyvärr lämna in den. Lycka till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnus Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Korde restore strax efter jag gjort inlagget, och nallen har funkat klanderfritt sedan dess Sa haller tummarna det fortsatter sa, e ju sjukt beroendeframkallande att fingra pa den sa vill ju inte behova lamna in den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.