Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Crashande 3G iPhone - Igång Max 30 minuter

magnus

Recommended Posts

SPelar ingen roll vad jag gör, plötsligt blir skärmen vit men lite streck här och var och så har den låst sig. måste tvångsomstarta nallen... Kör just nu restore på den så hoppas det kanske ordnar något. surt, då köpte den igår :-/

Någon med liknande problem? Verkar ganska random när den hänger sig, dvs inte något speciellt program (har läst att bildvisnings ska va problem, och stora bilder vid surf...)

Har tyvärr inget svar att ge dig, utom att tipsa dig om att det fanns en hel del liknande problem när jag sökte via google. En del löste det genom en annan version av firmware.

SPelar ingen roll vad jag gör, plötsligt blir skärmen vit men lite streck här och var och så har den låst sig. måste tvångsomstarta nallen... Kör just nu restore på den så hoppas det kanske ordnar något. surt, då köpte den igår :-/

Någon med liknande problem? Verkar ganska random när den hänger sig, dvs inte något speciellt program (har läst att bildvisnings ska va problem, och stora bilder vid surf...)

Så skall den inte bete sig, låter som ett måndagsex som du skall reklamera.

Korde restore strax efter jag gjort inlagget, och nallen har funkat klanderfritt sedan dess :D Sa haller tummarna det fortsatter sa, e ju sjukt beroendeframkallande att fingra pa den sa vill ju inte behova lamna in den.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...