Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hej alla

dafox

Recommended Posts

Det är väl dags att presentera sig då.

Jag heter Per, är snart 30+, bor sedan en månad i Trondheim där jag är postdoc på NTNU. Forskar i gränslandet mellan ekologi-evolutionsbiologi-genetik, vilket kanske har märkts i de trådar jag varit mest aktiv i så här långt. Är hyfsat handikappad när det gäller datorer (känner för många snälla datanördar) så jag älskar det här forumet där jag kan ställa dumma frågor och få smarta svar. Diggar också OSX mycket för det är så användarvänligt i de flesta fall. Men nu väntar min macbook på ny hårddisk då den förra pajade efter bara 3 månader :(

Snart ska jag ut och göra det jag gillar allra bäst, nämligen paddla kajak med min kæresta!

Vi hösch

/P

haj;)

Trivs du än så länge?

Välkommen om jag inte nämnt det tidigare.. :storkram:

haj;)

Trivs du än så länge?

På forumet eller i Trondheim? :D

Båda!

Trondheim är sjukt najs (nu på sommaren i alla fall, längtar inte till november). Fina fjäll, fina damer och några bra rockklubbar där ölen kostar typ 80 SEK :pinch:

På forumet eller i Trondheim? :D

Båda!

Trondheim är sjukt najs (nu på sommaren i alla fall, längtar inte till november). Fina fjäll, fina damer och några bra rockklubbar där ölen kostar typ 80 SEK :pinch:

Och en trevlig dialekt! Läste en kurs ihop med en äkta trønder i våras. Först pratade hon svorska, men så frågade hon om vi fattade norska. Självklart, svarade vi, och sen gick hon över till riktigt oförstörd dialekt!

Välkommen (men du har ju redan varit här ett bra tag...)!

Det är väl dags att presentera sig då.

Jag heter Per, är snart 30+, bor sedan en månad i Trondheim där jag är postdoc på NTNU.

Hej Per välkommen till vårt krypin

Hej och välkommen!

Du är så välkommen.

Hej och välkommen hit :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...