Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone (RED) till jul

anton.o

Recommended Posts

http://www.macrumors.com/2008/07/24/red-iphone-for-holidays/

Nu ryktas det om att det kan komma en iPhone (RED) till jul. Men detta är trots allt rykten.

kennylorentzon

Cirkulerade det inte tidigare bilder på en röd IPhone? Alltså som rykte innan man hade släppt IPhone.

Så kanske ingen omöjlighet.

Om man tittar på hur ofta ryktena runt apples produkter på det här forumet (och macrumors m.m.) nästan enbart har slutat i att stämma. Så, varför inte?

Om inte annat kanske apple snappar upp idén och gör det ändå. För jag tror det skulle sälja.

Det är väl Bono (U2) som får snappa upp idén då det är han som står bakom (PRODUCT)RED.

Bilden i länken såg ju fult röd ut, men eftersom iPod nano g2, g3 och shuffle har släppts så varför inte? Jag har en iPod nano (RED) och ett par Converse (RED), så en iPhone vore inte dumt. :> Hur man nu gör åt det, köpte ju min alldeles nyss, får kränga den.

"One rumor circulating around the internet is a claim that Apple will offer a Product (RED) iPhone for the holidays. The original source of the rumor is a site called iPhone Savior. This site, however, is a humor and satire site so it's hard to take it too seriously. "

Skulle inte ta det där ryktet allt för allvarligt.. Men man vet ju aldrig.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...